30.12.2017
Dragă jurnalule,
Fericire. Un cuvânt care exprimă atâtea sensuri. Fericirea pentru fiecare persoană este diferită. A fi fericit. O stare pe care dorești să o trăiești mereu, dar este imposibil. Pentru mine, o persoană era definiția fericirii mele. El era toată fericirea, iubirea și speranța mea. El, încet, a devenit totul pentru mine. Dar, a trebuit să mă detașez de acest "tot". A trebuit să renunț la fericirea mea, pentru binele amândurora.
Cu o săptămână în urmă, au apărut niște zvonuri false pe rețelele de socializare. Am citit foarte multe articole, în care se discuta faptul că, Yoongi se întâlnește cu Suran, o artistă cu care a colaborat pentru o melodie, în urmă cu câteva luni. Se pare că, artista ar fi postat ceva legat de Yoongi pe instagram, iar mai apoi a apărut și o poză cu cei doi, surprinși la întâlnire. Din păcate, în poză nu era Suran, eram eu, dar fiind întuneric, se observa doar umbra unui trup feminin, iar fanii au presupus că este Suran. Îmi amintesc așa de bine, momentul din poză. Eu cu Yoongi, pe balconul unui restaurant, privind stelele ce abia răsăriseră și vorbind despre cele mai neînsemnate lucruri.
Din cauza acestor zvonuri - care presupun că sunt false, nu cred că Yoongi s-ar întâlni cu Suran, în tot acest timp, el s-a întâlnit cu mine - băiatul nu a mai dat nici un semn de viață în ultimul timp. Nici măcar un amărât de mesaj. Nu sunt supărată din această cauză, dar îmi e frică pentru relația noastră. Sunt sigură că acum are mari probleme cu agenția și probabil, încearcă să mă protejeze. Dacă fanii ar afla, că de fapt a fost altcineva în acea poză, ar ieși un scandal și mai mare.
Yoongi, te rog să ai grijă de tine. Nu mă căuta în astfel de situații, uită de mine pentru moment. Îmi doresc ca să ne fie bine la amândoi.
Moon Geum-Young
______________________________________
Este posibil ca într-o săptămână să finalizez cartea. 😬
CITEȘTI
I got love: A diary for Min Yoongi
Short StoryJurnal | Proză scurtă | Dragoste Moon Geum-Young era o simplă fată cu vise mărețe și speranțe în ochi. Locuia undeva prin Daegu, Coreea de Sud. Avea o familie nu prea iubitoare, mai mult de formă, iar prieteni, îi avea și pe aceia tot de formă. Duc...