20.04.2018
Dragă jurnalule,
Mi-a fost așa dor de el și m-am rugat în fiecare minut, ca să îl revăd. Să îi revăd chipul, zâmbetul, părul rebel, să îl revăd pe el. Întotdeauna mă întrebam dacă este bine, ce mai face, dacă mănâncă și doarme de ajuns. Cineva mi-a ascultat rugămintea, pentru că astăzi l-am revăzut.
Astăzi, după atâta timp, Minhyuk mi-a dat mesaj să ne vedem. Ce penibil poate fi acest băiat. Mai întâi, vorbește cu mine, după se combină cu alta și apoi, după ce se desparte de ea, iarăși vorbește cu mine ca și când nimic nu s-ar fi întâmplat. Cât timp ne plimbam sub soarele arzător, mi-a spus că și-a uitat rucsacul în clădirea celor de la BigHit. Pe lângă faptul că era foarte cald, a trebuit să ocolim jumătate de oraș până la destinație.
Clădirea era imensă, cu geamuri de sticlă albastre, ce străluceau puternic în lumina soarelui. Holurile, sălile de dans, de canto, studiourile și birourile erau pline de oameni, de la stagiari, profesori și stiliști până la manageri și directori. L-am întâlnit întâmplător chiar și pe liderul trupei, discutând cu cineva în engleză. Minhyuk m-a condus prin aproape toată clădirea, parcă făcându-mi subtil un tur al acesteia.
După ce și-a recuperat rucsacul, pe holul ce despărțea studiourile, am dat nas în nas cu Yoongi, ce ducea niște dosare în brațe. Atât eu, cât și el, ne uitam uimiți unul la altul, neștiind cum să fii reacționat. Minhyuk nu știa nimic despre relația noastră, el a rămas la concluzia că sunt o fană înfocată de a idolului.
După câteva secunde bune în care ne-am privit, Yoongi i s-a adresat tipului de lângă mine, spunându-i că are ceva să îi înmâneze din studioul lui. Acesta s-a întors în câteva minute cu niște fișe, spunând că sunt detaliile despre ținutele pentru viitorul comeback. Minhyuk făcuse o grimasă, încercând să comenteze ceva, dar eu nu am fost atentă. Toată atenția mea se datora tipului din fața mea, care pe furiș, mi-a înmânat un bilețel.
Acasă am deschis mica foiță, citind noul număr de telefon al lui Yoongi pe ea și faptul că, acesta are de gând să mă caute. Acum știu motivul, pentru care băiatul a plecat în studio. Sunt sigură că puțin îi păsa de înmânarea acelor hărti pentru Minhyuk, acesta a dorit doar să îmi ofere, într-un mod subtil, datele lui de contact.
Oare, chiar mă vei suna Yoongi?
Moon Geum-Young
______________________________________
Hei, lume. Nu știu voi, dar eu sunt una din acele persoane care nu dorește să înceapă școala...
CITEȘTI
I got love: A diary for Min Yoongi
Short StoryJurnal | Proză scurtă | Dragoste Moon Geum-Young era o simplă fată cu vise mărețe și speranțe în ochi. Locuia undeva prin Daegu, Coreea de Sud. Avea o familie nu prea iubitoare, mai mult de formă, iar prieteni, îi avea și pe aceia tot de formă. Duc...