30

119 15 4
                                    

14.07.2018

Dragă jurnalule,

E vară. E foarte cald. Mă aflu în parc de o oră, dar nici umbra copacilor nu poate opri această căldură înăbușitoare. Yoongi e plecat de cinci minute să cumpere înghețată. Da, continuăm să ieșim exact așa cum o făceam înainte de scandalul cu Suran. Mi-a povestit foarte multe despre acel eveniment neplăcut. Și Suran a avut de suferit degeaba. Agențiile celor doi idoli țineau morțiș că aceștia se întâlneau pe ascuns, când nu era nici pe aproape așa. Dar, au reușit să rezolve problemele, iar Yoongi în loc să fie cuminte, iese din nou cu mine.

Avem ceva timp de când ieșim, iarăși împreună. Am reluat vechile activități, încercând pe cât posibil să ne ascundem de văzul lumii. În ultimele săptămâni, Yoongi a fost foarte ocupat cu promoția noului album, astfel ne întâlneam rar, comunicam mai mult telefonic, dar acum are puțin timp liber și ne-am gândit să mai schimbăm cadrul. Dacă până în momentul de față, ieșeam doar seara târziu, uneori și noaptea, acum am ieșit în plină zi, bucurându-ne de căldura solară. Știu că riscul e mare, dar nu ne putem ascunde toată viața, fanii trebuie să învețe să accepte alegerile făcute de idolii lor. Aceștia nu dețin viața privată a artiștilor. Artiștii trebuie să fie lăsați mai liberi, trebuie să își trăiască viața după cum doresc ei și să fie lăsați să ia singuri decizii cu privire la viața lor.

Acum îl văd pe Yoongi în depărtare. Vine încet cu două cupe de înghețată. Sunt sigură că mai are puțin și se topește, înaintea înghețatei. Este îmbrăcat în negru din cap până în picioare, gluga hanoracului acoperindu-i părul negru vâlvoi, picioarele albe, neatinse de razele soarelui, sunt expuse la vedere, datorită pantalonilor scurți, iar geanta sport de tip crossbody se legăna ușor în timpul mersului.

Mi-e teamă că nu voi mai trăi astfel de momente, în care să mă bucur de vară alături de băiatul ce mi-a furat inima. Mi-e teamă că într-o bună zi, aceste momente speciale vor rămâne niște amintiri închise în inima mea.

Când ne va mai fi așa bine?

Moon Geum-Young

______________________________________

Pregătiți pentru ultimele capitole?

I got love: A diary for Min YoongiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum