Дойонг се събуди рано сутрин за поредния ден, който щеше да прекара в училище.
Стана от леглото си и се запъти към банята. Отвори вратата и влезе, заставайки пред мивката. Взе четката си за зъби, слагайки ѝ малко паста за зъби. Започна да чисти зъбите си. Беше като хартиена кукла. Поклащаше се ту наляво, ту надясно. Беше притворил очи. Беше си легнал рано, но сега му се спеше много повече.
След като си изми зъбите зами и лицето си. Като беше готов излезе от банята и се върна в стаята си. Извади си набързо първите дрехи, които очите му зърнаха и започна да се преоблича сакато. След като беше готов среса косата си, за да заприлича поне малко на такава.
После слезе бавно по стълбите и за малко не падна от последното стъпало, но преди да се беше случило съумя да се хване за парапета на стълбището.Влезе в кухнята и си взе една ябълка, която щеше да изяде по път към училище. Отиде пред вратата и несръчно се вмъкна в обувките си.
Излезе и студеният въздух се сблъска с горещата му кожа. Не обърна особено внимание на това.
Захапа от ябълката и бавно се запъти към училището си, все още спейки.• • • •
- Какво ти се е случило? - Тен го зяпаше с отворена уста.
Дойонг тъкмо беше пристигнал в училищния двор и все още сънен се бе подхлъзнал, падайки по лице на земята. Сега изглеждаше много по-зле от сутринта.
- Паднах на двора и ми се спи ужасно много - промърмори чернокосия като се хвърли върху чина си. - Чувствам се като парцал.
- Ама ти не си ли? - попита го тайландеца, но бързо си затвори устата щом усети силния удър зад врата си, който японеца до него му бе нанесъл.
- Добре ли си? - попита го притеснено Юта.
- Може да се каже - измрънка Дойонг.
Учителката влезе в стаята и започна да разказва урока, нямайки повече време за губене.
• • • •
На едно от междучасията Тейонг, Джони и Джехьон се събраха в двора на училището. Изобщо не им се караха и другите часове, но нямаха друг избор.
- Мамка му, искам си вкъщи - измрънка Джони.
- Всички искаме дългуч такъв! - каза му раздразнено Тейонг.
DU LIEST GERADE
Brothers with benefits ~JaeDo~💖
FanfictionДжехьон и Дойонг са кръвни братя, но имат чувства един към друг. Джехьон първи започна да изпитва симпатии към по-големия си брат. Отначало прикрива чувствата си с лекота, но след това става все по-трудно да ги крие, заради брат си, който ослужняв...