•17•

351 35 2
                                    

На сутринта Джехьон се събуди със страшно главоболие. Не знаеше как бе заспал снощи, но в момента изобщо не му се мислеше за това. Изправи се в седнало положение и взе сакато телефона си. Погледна часа и установи, че има още около два часа до училище.

Въздъхна раздразнено и се изправи. Разроши ядно косата си и тръгна към банята.

Ясно беше, че щом беше станал вече нямаше шанс да заспи отново.

Влезе и погледна отражението си в огледалото. Беше изтощен. Личеше си само по видът му. Имаше кръгове под очите и беше блед.

Въздъхна раздразнено за пореден път и наплиска лицето си със студен вода. Така поне малко съзнанието му се проясни и си наложи да се стегне. Не знаеше какво му става, но не се чувстваше особено добре.

След малко излезе от банята и слезе в кухнята.

Направи си набързо едно силно кафе и се облегна на барплота. Загледа се в стената отсреща му и се опитваше да не обръща внимание на болката в главата си.

Не знаеше колко дълго бе стоял така загледан в нищото, пиейки кафето си, но отварянето на вратата го върна отново в реалността. Погледна към нея и видя, все още спящия, Дойонг. Усмихна се слабо на сладкия му вид, но скоро унилото му настроение се върна. Сети се, че трябва да спре да мисли за брат си по този начин. Трябва да забрави за нелепите си чувства. Иначе се нараняваше. Нараняваше и Дойонг по този начин, а не искаше.

- Добро утро! - поздрави сънено Дойонг.

- Добро де е. - каза намръщено Джехьон.

- Има ли ти нещо? - попита го Дойонг.

- Не. Само леко главоболие. - измънка той.

- Не ме лъжи. - каза и отиде до един от всичките шкафове и извади блистер с хапчета - Виждам, че те боли много.

Дойонг наля чаша с вода и се приближи до Джехьон, подавайки му блистера и чашата. Дже бе оставил чашата с кафе и взе нещата, който Дойонг му подаваше. Изпи едно хапче и понечи да вземе кафето си, но Дойонг го удари по ръката и взе чашата с кафето.

- Боли те главата, а пиеш кафе. - Дойонг го гледаше ядосано.

- Станах рано и ми се спи.

- И? След като те боли глава не трябва да пиеш кафе. - Дойонг изпи остатъка в чашата и я сложи на мивката.

Brothers with benefits ~JaeDo~💖Donde viven las historias. Descúbrelo ahora