•25•

331 35 40
                                    

- Как така?! - извика Тен по телефона. - Аз бях резервирал три стаи още преди седмица. Не можете да отмените резервацията ми ден преди да дойдем. Това е напълно безотговорно от ваша страна!

Тен разговаряше с управителя на хотела, в който беше направил резервация. Било им изникнало някакво по-важно събитие и трябвало да отмени резервацията им.

Не след дълго викане от страна на Тен той приключи разговора напълно ядосан.

- Какво стана, миличък? - попита го Джони и се доближи до него.

- Имали някакви по-важно хора, които винаги по това време на годината идвали в техния хотел поради някакви си тъпо събитие и трябвало да отменят резервацията, която направих. - разказа му раздразнено Тен. - И сега какво ще правим? Къде ще отидем на почивка? Не можем да отложим! Трябва да отидем някъде!

Джони обви ръцете си около талията на Тен и целуна нежно главата му.

- Можем да отидем на семейната ни вила, която е на час пътуване извън града. - предположи Джони.

- Да беше казал по-рано! - извика Тен.

- Не ме си попитал! - оправда се Джони. - Само трябва да предупредя нашите.

- Добре тогава отивай! - пришпори го Тен.

Джони измънка раздразнено, но се отдръпна от Тен и тръгна да се прибира, но преди това не забрави да целуне Тен за чао.

•  •  •  •

Когато Дойонг се успокои напълно двамата с Джехьон се прибраха. Родителите им бяха нощна смяна и ги нямаше.

Двамата вечеряха и се качиха в стаите си.

Джехьон обаче не издържа и се запъти към стаята на брат си.

Искаше да провери как е след днес. Притесняваше се за него.

Той почука на вратата и зачака отговор. Не получи такъв, но не след дълго вратата се отвори и Дойонг показа главата си.

Джехьон го гледаше безмълвно. Очите му бяха зачервени от плакането преди и косата му беше рошава.
В този момент му се прииска да го защити и да отдаде цялото си внимание на него.

Дойонг колебливо направи място на брат си да влезе в стаята му.

Джехьон пристъпи и седна на леглото му. Дойонг стоеше тихо прав при вратата.

Brothers with benefits ~JaeDo~💖Donde viven las historias. Descúbrelo ahora