- Иначе да бъда честен, ако бяхте момичета бих преспал с Дойонг - каза Джехьон несъзнателно.
Дойонг тъкмо отпиваше от чашата си и щом чу какво каза брат му върна количеството алкохол от устата си обратно в чашата и се закашля.
Юта, който стоеше близо до него, започна да го удря леко по гърба.
Мина гледаше с широко отворени очи към Джехьон и се опитваше да асимилира чутото.
Всички бяха вперили погледите си в Джехьон, който сякаш не разбираше какво е казал.
Тейонг и Джони се спогледаха и веднага се разбраха. След секунди двамата започнаха да се смеят. Трябваше веднага да измислят обяснение на думите на Джехьон.
- Кой не би? - каза през смеха си Тейонг, привличайки вниманието на всички. - Ако Дойонг беше момиче щеше да е много секси и сладък едновременно.
- Така е - съгласи се Джони. - Само го виж! Чисто малко и невинно момиче!
Юта и Тен се ядосаха на казаните неща от гаджетата си, но след миг се досетиха какво се опитват да направят.
- Аз винаги съм възприемал Дойонг като мой най-добър приятел, но някак все ми прилича на момиче - каза Тен.
- Виж го! - извика Юта и започна да размята ръцете на Дойонг в различни посоки. - Токова е слаб, че с една перука и рокля ще мине за момиче!
Джехьон гледаше тъжно към Дойонг и мислено благодареше на приятелите си. Трябваше да внимава какво говори. Но просто не се стърпя.
- Понякога имам чувството, че имам по-малка сестра вместо по-голям брат - каза тихо Дже, но беше чут от всички. - Толкова е малък, крехък и чувствителен.
Джехьон гледаше към чашата си пълна с алкохол. Не поглеждаше към никой, но беше убеден, че всички са вперили погледите си в него. Усещаше ги. Особено този на Дойонг.
- Нека да продължим - каза Джехьон. - Джони. Какво избираш? Истина или предизвикателство?
- Нека бъде предизвикателство - каза с голяма усмивка на лицето си Джони.
Джехьон сложи подлата си усмивка и се засмя тихо.
Джони помнеше тази негова усмивка. Караше го да отлети в спомените им. Когато бяха още хлапета и правеха напълно безразсъдни неща. Но сега бяха по-големи и сега беше малко по-различно.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Brothers with benefits ~JaeDo~💖
FanficДжехьон и Дойонг са кръвни братя, но имат чувства един към друг. Джехьон първи започна да изпитва симпатии към по-големия си брат. Отначало прикрива чувствата си с лекота, но след това става все по-трудно да ги крие, заради брат си, който ослужняв...