Дойонг стоеше седнал в единият ъгъл на малката стаичка и просто мълчеше.
Мина беше седнала в другия ъгъл на стаята и просто го наблюдаваше.
Бяха изминали няколко минути, но никой нищо не казваше и това я изнервяше. Искаше да си поговори с него, но той просто мълчеше и не правеше нищо.
Накрая се примири и се приближи повече до него, сядайки близо срещу него.
- Дойонг - повика го тя.
Дойонг я погледна въпросително, но отново не каза нищо.
- Ти казваш, че няма нищо между теб и Джехьон, но сякаш Джехьон е на друго мнение. Не искам да звуча преувеличено, но си мисля, че двамата имате по-различни чувства от братски. Имам чувството, че се харесвате. Но виждам и тъгата в очите ти.
Дойонг я изслуша внимателно и въздъхна.
- Може и да харесвам брат си, но е невъзможно да съм с него - каза Дойонг, предал се.
Не можеше вече да крие всичко това. Тежеше му. Не можеше да носи тези тайни и чувства на раменете си още дълго.
- Съжалявам, че трябваше да разбираш така. Не исках да преча на връзката ви. Искам нещата между вас да се получат и да сте щастливи - каза Дойонг и сведе виновно глава.
- А, твоето щастие? - попита го Мина. - Забрави ли го?
- Не заслужавам да съм щастлив - каза тъжно той.
- Напротив. Всеки един човек заслужава да е щастлив, но просто при теб е различно. Трябва да се откажеш напълно от Джехьон. Това между вас никога няма да го има. За да бъдеш щастлив трябва да го забравиш. Щастието ти е някъде далеч от Джехьон. Остави го него на мен. Аз съм перфектна за него. Не го мисли - каза с лека усмивка на лицето си тя.
Искаше да накара Дойонг да се отдалечи от брат си и да забрави за чувствата си към него. Джехьон трябваше да бъде нейн, а Дойонг трябваше да намери щастието си далеч от него.
Дойонг не ѝ бе направил нищо и не искаше да показва другата си страна пред него, но ако се наложи ще прави това, което смята за правилно.
Дойонг я погледна внимателно. Беше чул всяка дума, която изрече. Тя беше права. Трябваше да забрави за Джехьон и чувствата си към него. Това му беше и задачата, която си беше възложил. Но, мамка му беше толкова трудно.
BINABASA MO ANG
Brothers with benefits ~JaeDo~💖
FanfictionДжехьон и Дойонг са кръвни братя, но имат чувства един към друг. Джехьон първи започна да изпитва симпатии към по-големия си брат. Отначало прикрива чувствата си с лекота, но след това става все по-трудно да ги крие, заради брат си, който ослужняв...