•8•

629 35 5
                                    

- Марк, ако ни видят, че сме тук по това време сме мъртви! - изшептя ядосано рижавокосото момче докато се оглеждаше наоколо.

Не можеше да позволи някой да ги види. Това щеше да е фатално.

- Стига мрънка. Ти сам искаше да избягаш от домашния си затвор и аз изпълних желанието ти. - отвърна му чернокосото момче като се покатери на оградата - Идваш ли?

Рижавокоското се намръщи, но го последва и се покатери на оградата с малко повече усилия.

Изобщо не бе силен. Беше доста слаб, физически слаб и това доста му пречеше на честото им измъкване от вкъщи или изобщо за всичко, но след онзи ден сега беше в това състояние.

- Добре ли си? - попита го Марк.

Той беше наясно с физическото състояние на момчето и го разбираше. Влизаше му в положвние. Знаеше и за случката в онзи ден. Знаеше за всичко свързано с другото момче. Знаеше и в какво се бе забъркало.

- Да. - отвърна му той.

Марк бързо слезе от другата страна на оградата и веднага се обърна към момчето, което още стоеше на оградата и гледаше притеснено.

- Хайде. Просто скочи и аз ще те хвана. Не се страхувай, Хюк. - каза му Марк и изпъна ръце във въздуха готов да го хване - Хайде, Хечани. Не се страхувай.

Хечан прехапа долната си устна.
Не мислеше, че е добра идея. Страхуваше се.

- Хайде. - каза Марк и му се усмихна мило.

Хечан преглътна звучно и стисна очи. После скочи. Вярваше му. Нямаше защо да се страхува.

Когато не усети твърда земя, а ръце обвити около талията си отвори бавно очи и срещна топлия поглед на Марк. Намираше се в обятията му.

Изведнъж се успокои. Целият му страх внезапно изчезна щом срещна погледа му.

- Вече не ме е страх. - промълви тихо той, загледан в очите на другото момче.

Марк единствено го дари с още една мила усмивка и го пусна внимателно на земята.

- Хайде. Сигурно си уморен. - каза той и преметна едната му ръка през рамо, и двамата се запътиха към огромната къща пред тях като му помагаше да ходи.

Вече в къщата двете момчета се настаниха на големия диван в хола.

Марк погледна притеснено към момчето до себе си.

Brothers with benefits ~JaeDo~💖Donde viven las historias. Descúbrelo ahora