Джехьон караше по колата на Джони и се мръщеше. Изобщо не му се хареса факта, че Дойонг не беше с него. Но какво можеше да направи. Снощи го беше целунал и той му отвърна по същия страстен и сладък начин, което само потвърждаваше чувствата му, а сега той и Мина бяха заедно сякаш не се бе случило нищо между двамата братя.
Мразеше се за това колко глупаво бе постъпил, но мамка му желанието да вкуси устните му и да го усети близо до себе си беше по-голямо.
Но не съжаляваше.
Да, мразеше се, че така го нараняваше, но не съжаляваше, че го бе целунал. Така само се увери и в неговите чувства. Беше щастлив, че му отвърна и така лесно му се остави да го контролира.
Но от друга страна те не можеха да са заедно. Все пак бяха братя. Двама братя не можеха да имат повече от братски и приятелски чувства. Това беше като закон, но сякаш този закон не важеше за точно тези братя.
Дразнеше се на факта, че Дойонг бе предпочел да отиде с другите, отколкото с него. Но не можеше да го вини. Видя нараненото му лице щом Мина се появи и се залепи за него.
Звъненето на телефон го изкара от мислите му и той установи, че това е неговия.
Взе го и набързо вдигна щом видя изписаното име на Джони.
- Кажи.
- След един километър има бензиностанция. Ще спрем, защото не Дойонг му стана лошо и му се повдига - обясни набързо Джони.
Джехьон се стъписа щом чу, че на Донс му е лошо.
- Дойонг добре ли е? - попита направо той.
- Добре е. Не се притеснявай.
- Значи на бензиностанцията да спра?
- Да - каза Джони и му затвори.
След малко Джехьон спря колата си близо до тази на Джони и не изгуби повече време, излизайки от нея. Затича се към Дойонг, който стоеше приклекнал до другата кола.
Застана пред него и се сниши до неговото ниво.
Огледа обстойно бледото му лице и прокара нежно ръка по бузата му.
- Дойонги, всичко наред ли е? - попита мило той като не спираше да гали лицето му.
- Лошо ми е и ми се повдига - оплака се, свилото се момче.
Джехьон веднага се притесни, но си наложи да се успокои и помисли какво да прави. Бързо се досети, че беше взел хапчета за всеки случай и му идеше да се нацелува за това.
BINABASA MO ANG
Brothers with benefits ~JaeDo~💖
FanfictionДжехьон и Дойонг са кръвни братя, но имат чувства един към друг. Джехьон първи започна да изпитва симпатии към по-големия си брат. Отначало прикрива чувствата си с лекота, но след това става все по-трудно да ги крие, заради брат си, който ослужняв...