На следващия ден, когато Тейонг се събуди побърза да събуди и Джони, за да направят закуска. След като го събуди и двамата се преоблякоха отидоха в кухнята, където в същия момент Джехьон стоеше над котлоните и приготвяше нещо. Тейонг и Джони се спогледаха объркано.
- Джехьон - повика го Джони. - Какво правиш?
Той надигна глава от котлоните и насочи погледа си към двете момчета, които стояха на прага на вратата. Въздъхна и продължи с приготвянето на храната.
- Нищо особено - отвърна им. - Просто реших днес аз да приготвя закуска.
Тейонг и Джони отново се спогледаха. Намираха нещо странно в държанието му. Да, по принцип Джехьон си е такъв, но точно последните дни изглеждаше сякаш няма желание за нищо и все беше намръщен. А сега даже доброволно правеше закуска.
Тейонг навлезе навътре в стаята и се настани на най-близкия стол. Джони побърза да го последва и също си намери място.
- Какво стана? - попита Тейонг. - До вчера не искаше и да ни погледнеш, а днес даже си решил доброволно да приготвиш закуска.
- Просто исках - отвърна простичко Дже.
- Аха - Тейонг го гледаше подозрително. - И нямаш проблем днес да закусим всички заедно?
- Нямам - отвърна Дже.
- Аха..
- Още ли мислиш, че Дойонг е виновен? - пита го направо Джони без да увърта.
- Не знам - отвърна Джехьон. - Не виждам причина да го е направил и той не е такъв тип, че да направи подобно нещо. Но не виждам причина и Мина да ме лъже.
- Да, но все един от тях трябва да е излъгал - каза Тейонг.
- Така е - потвърди Дже. - Но не знам кой. Затова говорих с Мина и ще се правим, че нищо не е станало.
- Значи искаш да го загърбим? - попита Тейонг.
- Да - отвърна Дже.
- Добре - съгласи се Тейонг, спечелвайки си учуден поглед от Джони. - Нека да видим как ще се развият нещата, ако загърбим всичко.
- Съгласен съм - каза Джехьон. - Закуската след малко ще е готова.
- Добре. Ние с Джони ще отидем да събудим другите - съобщи му Те и стана, запътвайки се към горния етаж заедно с Джони.
Когато стигнаха до стаята на трите момчета влязоха тихо.
- Къде е Юта? - попита Джони.
ČTEŠ
Brothers with benefits ~JaeDo~💖
FanfikceДжехьон и Дойонг са кръвни братя, но имат чувства един към друг. Джехьон първи започна да изпитва симпатии към по-големия си брат. Отначало прикрива чувствата си с лекота, но след това става все по-трудно да ги крие, заради брат си, който ослужняв...