•13•

442 35 10
                                    

След като двамата братя закусиха и Дойонг почисти кухнята се разложиха на дивана пред телевизора. Гледаха някаква драма, която не се харесваше на Джехьон, но не можеше да откаже на Дойонг, който го умоляваше да я гледат. Така мина голяма част от денят им.

•  •  •  •

На следващия ден Тен се бе обадил на Дойонг рано сутринта, за да се разберат да излязат. Трябвало да каже нещо много важно на него и Юта.

Дойонг с мъка стана и се оправи, закуси набързо, и излезе, тръгвайки към уговореното място.

Времето беше меко и приятно. Сутрешните лъчи на Слънцето огряваха целия град, придаваха му  спокойствие и красота, и като завършек на красивата картина полъхваше лек топъл ветрец.

Дойонг вървеше бавно по тротоара и се наслаждаваше на утринната гледка. Заспалото градче беше наистина красиво. Имаше много забележителности и следователно много туристи. Харесваше му живота тук. Макар и да не беше много спокойно градчето беше приветливо. Открояваше се от другите градчета.

Разминаваше се с най-различни хора. Някои, бързащи за работа, други, разхождащи се като самия него. Не обръщаше особено внимание на тези малки детайли, но незнайно защо днес им се наслаждаваше. Чувстваше се изключително добре и беше страшно щастлив. Взимаше под внимание и най-малкото нещо. Възхищаваше се тайно на живота.

Не след дълго момчето, потънало в красотата на заобикалящата го среда, пристигна на уговореното място.

Бяха решили да се видят в едно малко и уютно кафене. Нямаше много хора и беше спокойно. По такива места си падаше.

Огледа цялото помещение и погледа бързо се спря на приятелите му, който стояха на една от масите до прозорците.

Приближи се до тях и забеляза Джони и Тейонг, седящи до двамата му приятели.

Той се настани до Тен и го погледна въпросително.

Мислеше си, че ще са само те тримата. Не смяташе, че и другите двама ще идват.

Тен тъкмо да започне да говори, но бе спрян от новодошлият.

- Мамка му. - Джехьон стоеше задъхан пред тях -  Какво ти става, Дойонг? Тичам по теб и те викам, а ти сякаш се си отвял някъде.

Brothers with benefits ~JaeDo~💖Donde viven las historias. Descúbrelo ahora