Момчетата бяха извадени от собствения си свят, в който бяха потънали от звъненето на телефон.
Джехьон бързо се осъзна и стана от брат си.
Дойонг последва примера му и също се изправи.
Дже се приближи до бюрото си и взе звънящия си телефон.
Видя, че най-добрият му приятел му звънеше.
Точно сега не му бе до приятеля си, но знаеше, че и да не му вдигне той си е нахален и ще продължи да му звъни.
Джехьон въздъхна примирено и вдигна.- Какво има Тейонг?- каза уморено той.
- КАК КАКВО!? ТИ ЗАЩО ДНЕС НЕ СИ ДОВЛЕЧЕ ЗАДНИКА В УЧИЛИЩЕ?! ЗНАЕШ ЛИ КАКВО ПРЕЖИВЯХ!? - Тейонг викаше с цяло гърло, че даже се наложи Джехьон да отдръпне телефона от ухото си, за да не му се спукат тъпанчетета.
- За Бога, Тейонг! Ти не можеш ли да викаш по-силно? - отвърна раздразнено Дже.
- Мога, но мисля, че това за сега ти е достатъчно! - отвърна вяло човека от другата страна на връзката.
- Все едно. Защо ми звъниш? - попита го кестенявокоското и се хвърли на леглото до брат си.
- Юта отново се бе захласнал по мен по физическо! - похвали се другия.
- Да и е ударил главата на безценния ми брат с топката. - отвърна раздразнено Джехьон и се излегнат по-удобно на леглото, като постави главата си в скута на по-големия си брат.
- Да, но все пак нищо му няма ти ще му целунеш ударното място и ще му мине. Не се притеснявай! Даже и ще го изч...- Тейонг бе прекъснат от най-добрия си приятел, който бързо се осъзна на къде отиват нещата.
- ТЕЙОНГ! - извика той.
- Какво? - попита объркано червенокоското.
- Забрави. Ще ти звънна по-късно. - каза Джехьон и побърза да затвори на приятеля си.
- Всичко наред ли е? - попита Дойонг зачервен от по-ранното действие на брат си.
- Да спокойно. Хайде да ядем, че направо умирам от глад. - отвърна му по-малкия и стана от леглото си.
- Добре. - каза по-големия.
Джехьон тръгна към кухнята следван от по-големия си брат, но изведнъж се спря на място и се обърна към момчето до него.
- Дойонг, какво стана с мама и тате? - попита го той.
- Вчера са отишли на романтична вечеря, защото явно са имали Годишнина. И сега са на работа. - каза простичко той.
KAMU SEDANG MEMBACA
Brothers with benefits ~JaeDo~💖
Fiksi PenggemarДжехьон и Дойонг са кръвни братя, но имат чувства един към друг. Джехьон първи започна да изпитва симпатии към по-големия си брат. Отначало прикрива чувствата си с лекота, но след това става все по-трудно да ги крие, заради брат си, който ослужняв...