•7•

553 43 12
                                    

Джехьон се бе загледал в Дойонг, който умираше от срам.

Защо брат му се бе втренчил в него?

Да нямаше нещо на лицето?

- Дже, да нямам нещо на лицето? - попита го притеснено Донс.

Сладката усмивка веднага се заши на лицето на Джехьон. Мамка му толкова много харесваше как Дойонг произнася името му или в случая част от името му. Но мамка му беше толкова сладък. Пеперутките в стомаха на Дже направо полудяха.

- Няма нищо на прекрасното ти лице, Дойонги. - каза той със сладък глас и погали брат си по главата - Толкова си сладък. - възхити му се той.

Дойонг гледаше с широко отворени очи към по-малкия си брат. Какво му ставаше сега?

- Дже, добре ли си? Да не ти е лошо? - попита го Донс като постави ръката си на челото му - Целият си червен и се усмихваш като идиот. Даже каза, че съм сладък.

- Добре съм. Спокойно. - каза Дже като махна ръката на по-големия от челото си, но не я пусна - Казах, че си сладък, защото го мисля.

Дойонг имаше чувството, че след малко ще припадне. Мамка му. Джехьон държеше ръката му. Тя беше толкова топла. Контрастираща с неговата. Неговата беше студена, а сега, когато Джехьон я държеше в неговата топла ръка я топлеше.

Двете момчета се гледаха в очите продължително време. Усмивката на Дже не падаше от лицето му, а звездичките в големите очи на Донс блестяха сякаш за последно.

- Искам да бъда с теб по различен начин, но не мога. Знам, че не е правилно. Но мамка му! Как да стоя далеч от теб като сърцето ми крещи да бъда даже по-близо до теб и да те направя свой? Мамка му та ние сме братя! - каза Джехьон като пусна ръката на Дойонг, за да хване лицето му в шепите си - Как да ти устоя?

После не се сдържа и постави съвсем малка и кратка целувка на устните му.

Дойонг бе в шок, но всъщност му хареса и искаше още. Искаше още от ласките му. От целувките му. Мамка му искаше още от самия него.

- Лошо ли е, ако харесвам брат си? - попита тихо Дойонг като сведе глава.

Никой не знаеше какво точно се случваше в момента, но не им пукаше.

- За другите да, но за мен не. - започна Дже - Няма значение кой харесваш стига чувствата ти да са реални. То дали е момиче или момче стига да го обичаш истински другото няма значение. Поне според мен е така. - каза той и придърпа Дойонг в прегръдка.

Brothers with benefits ~JaeDo~💖Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon