Дойонг плачеше в ръцете на Тен. Болката, която усещаше между гърдите си беше ужасна. Искаше да я спре, но не можеше.
Нима Мина беше способна на такова нещо? Да излъже?
Дойонг никога не би си позволил да удари някого. За него насилието не беше решение. Мислеше, че с говорене, изслушване и проявяване на разбирателство се решават всички проблеми. Никога не е обичал насилието. Той беше тиха и справедлива личност.
Дойонг се опитваше да спре да плаче и да се успокои, но просто беше невъзможно.
Можеше през повечето време да изглежда така сякаш не можеш да го нараниш и да му причиниш болка, но истината бе съвсем различна. Никой не можеше да бъде вечно силен и да подтиска чувствата си надълбоко в себе си. Всеки имаше право да плаче. Всеки имаше право да бъде изслушван и разбиран.
Защо Джехьон дори не попита какво се е случило?
Толкова ли много има доверие на Мина? Повече и от на брат си?Дойонг започна да се задушава и Юта побърза да отиде до стаята им и да вземе инхалатора му. Върна се и го подаде на Дойонг.
Дойонг се успокои след време, но не спираше да плаче.
- Не направих нищо - заговори той, като насочи насълзените си очи към другите. - Тя ми каза, че ще ми помогне да забравя за Джехьон и в следващия момент хвана ръката ми и се удари. Не съм виновен. Не бих посегнал на някого.
Тен отново го притисна към себе си, прокарвайки ръката си успокоително по меката му коса. Той насочи притеснения си поглед към Юта, който гледаше жално към двете момчета на земята.
Дойонг не можеше да проумее, че собственият му брат му беше посегнал. Никога преди не го беше правил. Джехьон винаги беше загрижен за него. Не си бе представял, че е способен на такова нещо. Дори не го изслуша, когато се опита да му каже какво точно стана.
Пък и да му беше казал дали щеше да му повярва?
Изобщо някой би ли му повярвал?Дойонг избърса сълзите си и се отдръпна от Тен.
- Вие вярвате ли ми, че не съм я ударил? - запита ги той.
- Разбира се, че ти вярваме, Дойонг - каза му Тен, опитвайки се да го успокои.
- Мина е промила мозъка на брат ти - каза му Тейонг. - Сигурно и сега му се жалва.
- От самото начало нещата с нея не ми се виждаха хубави - сподели им Джони.
YOU ARE READING
Brothers with benefits ~JaeDo~💖
FanfictionДжехьон и Дойонг са кръвни братя, но имат чувства един към друг. Джехьон първи започна да изпитва симпатии към по-големия си брат. Отначало прикрива чувствата си с лекота, но след това става все по-трудно да ги крие, заради брат си, който ослужняв...