"- Jaaaa -nevetett fel ő is."
- Na Zoltán. Van ez a fekete ruha ami szerintem jól néz ki, de van ez a baba kék koktél ruha, vagy egy magas derekú farmer egy piros haspólóval? Naa szerinted melyik?- Hát ömm.... Izé. Próbáld fel őket. Így hogy döntsem el?
- Igazad van. Akkor fél perc
- Ez. Nemérdekel milyen a többi mert biztos ez a legjobb.
-Hát jó akkor ez marad. - mondtam égő vörös fejjel
- Csinos vagy - állt fel az ágyról és mért végig. -És a színed is jó. Csak kicsit piros.
- Te tetted ezt velem. Miért hoztál zavarba? - kérdeztem nevetve.
- Sajnos ilyen a természetem. De ha akarod máskor is zavarba hozlak - nevetett hangosan
- Najó megyek átöltözni- Segítsek én is? - villantotta rám 1000 wattos mosolyát
- Hát a cibzárt lehúzhatnád. Felhúzni is nagynehezen sikerült csak. - mondtam mire Zozó egyből elindult felém hogy lehúzza a cibzárt.
- Köszönöm - fordultam meg, és nyomtam egy puszit az arcára.
- Szívesen máskor is-mosolygott rám
Bementem a fürdőbe visszaöltözni és csengőt hallottam. Még csak 4 óra volt így meglepődtem. Inkább magamon hagytam a ruhát és szaladtam Zozóhoz hogy húzza fel a cibzárt lesiettünk mind a ketten és kinzitottuk az ajtót. Mindenki ott ált.- Srácok még csak 4 óra. - mondta Zozó.
- Tudjuk. Csak fura volt hogy elrohantál otthonról Dalmához és kettesben voltatok. Át lehet látni a szobából Zozó - mesélte Patrik.
- Ja. Nagyon beindult a fantáziánk így gondoltuk megnézzük mi van. - mondta Dóri
- Aha. Persze nyilván a második napomon lefekszem vele. Ráér később. - forgattam a szemeim és beengedtem őket. A beszólásomat egyébként mindenki egy "uuuuuuuuuu" - Val díjazta Zozó pedig csak mosolygott. Sokáig beszélgettünk és úgy tűnt hogy már csak én és Zozó voltunk józanak. Imi felvetette az ötletet hogy üvegezzünk. Leültünk a sörös üveg köré és előszőr Patrik pörgetett. Tibi-n állt meg. Tibi mert.
- Tibi. Smárold már le Lau-t.- röhögött Patrik. Le is kapta. Szerintem csak levegő hiányában váltak el egymástól. Utána Tibi pörgetett. És nyílván, hát ki másra mint rám mutatott.
-Merek.
- Mit szólnál ha Zozó ölében ülnél a játék végéig?
- Öhm. Azt szólnám hozzá hogy rohadj meg, de mindegy.-mondtam és beültem Zozó ölébe. Én pörgettem. Imin állt meg.
- Merek-mondta
- Rendben. Van itthon bilincs. Bilincseld össze a kezed Csepivel és táncoljatok zenére. - mondtam.
- Öhm jó. De először magyarázd el miért van nálad bilincs mert kezdek félni- Mondta Csepi.
- Úristen. Tuti már lefeküdtek Zozóval. - Mondta Lau
- Jajj hagyjatok már - mondtam - Azért van nálam bilincs..... Apám rendőr na - nevettem el magam. Miután a fiúk végre hajtották a feladatot, Imi pörgetett és rajtunk állt meg.
- Na gerle pár. Ha már úgy is az öledben ül csókold meg és legyél férfi.
- Imi. Te hülye vagy? - nevetett fel Zozó.
- Talán nem akarsz megcsókolni Kempf Zoltán? - kérdeztem nevetve.
- Diliház. Mindegy ezt szülinapod alkalmából - mondta és hevesen megcsókolt. A testemet átjárta a forróság. Éreztem ahogyan a kezeivel, megfogja az arcom. Hosszasan csókolóztunk de sajnos levegő hiányában el kellett válnunk egymástól. Mikor ajkaink már nem érintették egymást mindenki úúúúúúúúúú-zott.Remélem amúgy tetszik. Imádom ezeket írni. Szeretném hogy ezt a könyvet minél többen olvassák el. Puszi nektek addig is🖤🌼
YOU ARE READING
Mikor megismertelek /Kempf Zozo/
RomanceEz a történet Tóth Dalmáról szól aki nemrég költözött Gyulára. Barátnői álltal megismerkedik a Gyulai Teammal így Kempf Zozóval is. Vajon be tud illeszkedni a Békéscsabai lány a Gyulai társaságba?