Szégyellem magam!

328 14 1
                                    

Hétfő. Hallottam hogy barátom még javában alszik így gondoltam nem ébresztem fel. Tegnapi kézilabda meccsemen eléggé elfáradtam. És emlékeztem hogy a barátom egyszer megkérdezte éneklek e neki. Felkértek egy mennyaszonyi fotózásra így gondoltam kikölcsönzöm a ruhát és éneklek neki valamit. Gyorsan elindultam csináltam ott is pár képet is kiposztoltam ezt is instára. Kíváncsi vagyok mit szólnak hozzá.

toth_dalma: O_O

Kedveli: imigog, patrikkempf, vanessza_kvcs, zozokempf és még 187 000 ember

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Kedveli: imigog, patrikkempf, vanessza_kvcs, zozokempf és még 187 000 ember

-------------------------------------------------COMMENTS------------------------------------------------

panni_nyiregy: Ne szórakozz hogy nem hívtál meg!!!

vanessza_kvcs: Gyönyörű :3

csepelcservenak: @zozokempf !!! Az asszony hozzád akar menni!!!

imigog: Hugi :P 

zozokempf: Na. Ezek után biztos elveszem.

dalma_a_legjobb_fanoldal: Sok boldogságot :D De nem volt ez egy kicsit korai?

dalmaandzozohaters: Alakod sincs jesszus.

lau.blgh: Gyönyörű :D

Haza érve boldogan konstatáltam hogy Zozó a kanapén ült meg sem várva hogy köszöntsön rohantam fel a szobámba és jöttem le menyasszonyi ruhában. Elé álltam majd megszólaltam.

- Először is. Nem akarok még hozzád menni. De eszembe jutott hogy akartad hallani ahogy éneklek. Legyen. Viszont a dalt én választottam. És Csepit megfogom ölni. - hadartam el neki. Majd elkezdtem énekelni Nagy Bogitól a "Holnap" című számot. Majd miután befejeztem valaki sírását hallottam a konyhából így hátrakapva a fejem, szoknyámat feljébb húzva indultam el a konyha felé ahol az egész brigád ült.

- Miért vagytok itt? - kérdeztem virágos ruhámban állva

- Hát. Át akartunk jönni megkérdezni hogy amit kiraktál kép az mi....de aztán te megjöttél és elmondtad hogy miért van rajtad. Szóvaaaal - mesélte Dóri.

- Tehát azért vagytok itt hogy megtudjatok egy olyan dolgot amit 5 perc múlva kiposztolok? - kezdtem el dörzsölgetni orrnyergem.

- Körülbelül. De én azt akarom hogy elvegyen mosmáááááááárrrr. Akarok egy jót bulizni. - nevetett Vanessza.

- Ahhoz nem kell esküvő. És tulajdonnképpen 3 hete, 5 napja, és 16 órája vagyunk eggyütt. Nem most lessz a lánykérés - nevettem fel

- Akkor ma bulizunk? - nézett rám csillogó szemekkel Laura.

-Igen. Ma bulizunk - mondtam, majd visszamentem VOLNA Zozóhoz de mögöttem állt így tulságosan is közel kerültünk egymáshoz.

- Na? Akkor elveszel feleségül? - nevettem fel.

- Akár most is megtenném. De te lemondtad hogy még nem akarsz hozzám jönni - tette keresztbe a karjait és elkezdte a "bedurcázok" stílusát.

- Akkor tedd meg most - nevettem fel

- De aztmondtad nem jönnél hozzám.

- Meggondoltam magam. - nevettem fel és ezzel a lendülettel elindult kifelé.

- Mi rosszat mondtam? - kérdeztem a többiektől akik szintén tétlenül álltak a helyzet előtt.

- Ezt megyek leveszem és felveszem a bulis cuccom. Segítsetek már lányok - néztem rájuk és elindultam a lépcső felé.

A ruhám egy baba rózsaszín koktél ruha és egy magasított szandál, besütött hajjal. Leindultam a konyhába ittam egy energia italt. Fogalmam sincs mi rosszatt mondhattam. Sosem cigiztem de most úgy éreztem kell. Mindíg van itthon ha anyám jön. Most elszívtam egy szálat és pont a hamutálall sétáltam ki a nappaliba mikor Zozó megérkezett.

- Dalma mi a jó istent csinálsz? - lépett oda hozzám Csepi és elvette a hamutálat a kezemből.

- Cigiztem. Nem nyilvánvaló?

- Normális vagy? Miért? - lépett mosmár oda hozzám Zozó is. 

- Csak úgy. Ha stresszes vagyok már nem azzal vezetem le hogy nem eszek hanem inkább elszívok egy szálat. Bíróság ezen a héten van - néztem rájuk

- Többet ne csinálj ilyet. - nézett rám mosmár Imi is

- Ti meg nem kéne hogy megnmondjátok mit tegyek- forgattam a szemem. Az ajtón bejönni hallottam még valakit mégpedig......Pankát.

- Jesszusom. Mi történt? - néztem rá- És mit keresel Gyulán

- Semmi. Megyünk inni? - nézett rám

- Aha - mosolyogtam. Beértünk a piától bűzlő szórakozóhelyre. Koktélokkal kezdtünk majd folyamatosan jött és jött. Már fúll részegek voltunk de arra még emlékszem hogy Lau lekapta Zozót mire ő derekánál fogva vissza csókolta és elengedte. Én ezt nem hagyhattam annyiban és megcsókoltam Imit. Miután elváltunk Zozó csak rám nézett én pedig Vanesszával elindultam kifelé. És inenntől minden sötét. Miért tették? Én értem hogy az ital....de azért tőllem sem volt szép ez amit tettem. Nemérdekel. Nem. Többé nem. Nincs többé Zozó. Nincs többé mi. Csak ő van és én. Két különálló személy.

Mikor megismertelek /Kempf Zozo/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant