Időugrás!?

316 12 0
                                    

Szerda. Ma szokatlan módon a barátom keltett engem. Elmentem gyorsan arcot mosni és felébredni. És ha még nem lett volna elég hogy arcot mostam Csepiék még meg is ijesztettek tehát már biztosra felébredtem. Ma már melegebb volt sokkal 28 fok volt. Ez a bolond időjárás felfoghatatlan és kiszámíthatatlan. Fekete shortomat, egy fehér trikóval párosítottam és  a FILA fehér cipőmmel. Ma röplabdázunk, fürdünk, és BMX. A BMX semelyik napból nem hiányozhatott. Hiszen ez egy ilyen tábor. Gondoltam én, a kis naív Dalma. Ma a gyerekek választották a programokat. Zozó programokat sorolt és a röplabda maradt a fürdéssel és hát....karaokie. A parton. Fürdés közben. Ami már nem karaokie volt. Hanem Laura elénekelt egy számot és onanntól én csak énekeltem. majd vagy 6 szám után szünetet tartottam így elhallgattam mire mindenki csak nézte hogy csönd van. Így a hangfalon ugyanúgy szólt a zene és elkezdtünk röplabdázni. 4 VS 4. Fiúk a lányok ellen. Lau szervált és kezdtünk. Majd körülbelül 10 perc után megszólaltam.

- Najó! Én kézilabdás vagyok nem röppis - nevettem fel és ütöttem vissza a labdát

- Te kézilabdáztál? - kérdezte Vanessza rám sem nézve

- Még mai napig. Jövő héten meccsem lessz Szegeden. Abban a csapatban a legjobb minden - nevettem fel.

- Ott leszünk - szólalt fel egyszerre mindenki. Az az a felnőttek közül.

- Jó jó. Nekem mindegy - tettem fel a kezem miközben a lányok behúzták a meccs labdát. 


                                         ~Idő ugrás 1 hét múlva, a kézilabda meccsen........~ 

- Jó  csajok ezt most oda kell tenni. Ezt ha nyerjük tovább jutunk. Fanni bal szélső, Petra bal átlövő, Dalma te most jobb átlövő, Lili jobbszélső, Izabella irányító, Karola beálló, És Timi kapu. Hajrá csajok - kiabált ránk az edző majd a csapat kiáltás. Elkezdődött. A közvetítő pedig csak beszélt és beszélt. 

K:  És Tóth Dalmánál a labda. Passz, vissza, és ááááá. Tóth Dalma a földön. Az ellenfél csapat Hajnijának sárga lap. Dalma jól vagy? - kiabált le. Felmutattam a hüvelyk ujjam és mehetett tovább. 

Már a végénél járhattunk, bár az időt nem figyeltem csak az állást. Szeged: 15/ Tatabánya: 14

K:  Fanninál a labda, most Petránál.......és Dalma, fut és áú. Ez a bíró véleménye szerint is hetes. Na lássuk. Tóth Dalma a hetes vonalnál.

A kapus szemébe nézve hallottam meg a sípszót, és rádobtam. Azzal a lendülettel el is estem de gól lett.

K: ÉS IGEEEN a szegedi csapat megnyerte a játékot. Gratulálok - kiabált a közvetítő majd Zozóékra néztem. Állva tapsoltak ahogy.....Éviék és a szüleim is. Nem is tudtam hogy itt lesznek. Felálltam a földről és a lányok egyből letámadtak. Futottak ahogy csak bírtak.

- Jesszusom nyertüüünk - kiabált a fülembe Iza. 

- Igen nyertünk - mosolyogtam rá.

- Ezt el sem hiszem. Gratulálok lányok -szólt az edző. Az öltözőből kiérve befújtam magam és indultam ki. A kis "csapatom" ha lehet így nevezni Zozóékat ott vártak a kocsinál majd mindneki kissé aggódó tekintettel néztek rám kivéve a  szülők. 

- Jesszus jól vagy? Nagyon nagyokat estél - futott oda hozzám Zozó

- Igen de volt rajtam térdvédő. Nem vagyok porcelánból - nevettem fel - De azért édes vagy - mondtam és nyomtam egy puszit a szájára.

- Legközelebb én rántom le a hátánál fogva - dühöngött Laura

- Ez ilyen játék. Ne húzd fel magad rajta. Kapott egy sárgát és kész - nevettem fel odaérve hozzájuk.

- Ügyes voltál Dalma. Nem is gondoltam volna hogy ennyire kemény is tudsz lenni - Nevetett fel Csepi

- Ja előfordul - nevettem fel 

- Induljunk mert még beülünk egy pizzára - nézett rám Évi

Ezek után elindultunk egy pizzázóba ettünk beszélgettünk. Körülbelül fél hétre értem haza. Zozó átjött bár fogalmunk sem volt mit csináljunk.

- Szóval....ebben a sportban mi a legkomolyabb sérülés? - nézett rám a konyhaszéken ülve.

- Törés. Boka törés is előfordul bár az nagyon ritka. De a legsúlyosabb az bármilyen törés. 

- Tehát orr törés is előfordulhat? - mondta majd felállt a székről és hátulról átkarolva hallgatott, miközben én instáztam.

- Igen. Bármilyen törés Zozó. - forgattam meg a szemem mosolyogva

- És mi szerint vagytok beosztva a pályán? 

- Ki miben ügyes. Én általában irányító vagy átlövő mint most. Meg ez persze az ellenféltől is függ. És tudom hogy megfogod kérdezni hogy milyen posztok vannak. Van a két szélső, van két átlövő, középen az irányító, és a beállós. Majd a kapus.

- Ezt én is tudtam hogy milyenek vannak. Ennyire azért én is értek hozzá - nevetett fel és puszilt bele a nyakamba.

- Jajj bocsásson meg uram hogy ennyire elmagyaráztam mindent. - fordultam meg és kulcsoltam rá ujjaim a nyakára

- Megbocsájtottam hölgyem - mosolygott majd egy csókkal elengedtem és csináltam egy kis kukoricát. A tállal a kezemben elindultam felfelé a szobámba Zozó pedig utánam. Netflixet bekapcsolva szerettünk volna valamit nézni de meggondoltuk magunkat így egymás mellett fekve az ágyamban, kukoricát majszolva 8 órakor instáztunk, majd a kukoricát letéve az éjjeli szekrényemre bújtam hozzá Zozóhoz, és egy újabb képet kiposztoltam instára. Még a táborban készült fotóról volt szó ami a háttérképemként is jelen volt.

toth_dalma: @zozokempf   Ride Zone Tábor. :3

Kedveli: vanessza_kvcs, lau

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Kedveli: vanessza_kvcs, lau.blgh, panni_nyiregy, imigog, és még 180 000 ember

zozokempf: @toth_dalma Ez is táboros. Ride Zone Tábor. 

Kedveli: csepelcservenák, kelemen_dorina07, szepesitibi, és még 200 000 ember

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Kedveli: csepelcservenák, kelemen_dorina07, szepesitibi, és még 200 000 ember


Mikor megismertelek /Kempf Zozo/Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon