Énekes?!

343 17 0
                                    

Reggel egész jól keltem, és egész nap semmi bajom sem volt. Így megúsztam hogy tesztet kelljen csinálnom. Viszont az kiderült hogy fejfájás miatt szédültem és gyomorrontásom volt. Bár fogalmam sincs mitől kaphattam gyomorrontást mert semmi olyan étel nem került a szervezetembe ami árthatna. Na mindegy ez most teljesen lényegtelen. Felkértek egy meghallgatásra és ha elég jó a hangom talán énekelhetnék egy videó klipben. Nem mondom hogy repesek az örömtől hisz nem én jelentkeztem. De talán mostmár ideje lenne belátnom hogy van hangom. Szóval most indulok a meghallgatásra, onann indulás fotózásra, és aztán a könyvemet folytatom. Igen. Elkezdtem könyvet írni. 

- Szia. Tóth Dalma - mosolyogtam és kezet fogtam a stúdiós sráccal

- Szia. Harsány Alex. Remélem tisztában vagy azzal ha ez a meghallgatás jól sikerül és szeretnéd folytatni, akkor zenéket kell írnod. Mivel írónő vagy ennyit elvárok - mosolygott rám Alex

- Persze. Ezt gondoltam - néztem rá és indultam be a stúdióba. Elénekeltem egy két dalt és Alex azt mondta van jövőm  a zenei pályán. A meghallgatásomról mindenki tudott otthon. A fotó stúdióba átérve már ki is sminkeltek és raktam ki egy képet instára.

toth_dalma: Morci :/ Egy újabb fotózáson jártam kedves @kerekessándoroffical  barátomnál. Köszönöm ezt az újabb gyönyörű képet :D

Kedveli: kelemen_dorina07, vanessza_kvcs, imigog, és még 230 000 ember

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kedveli: kelemen_dorina07, vanessza_kvcs, imigog, és még 230 000 ember

Ezek után benéztem nagynénémhez, hogy lássam az unoka húgomat.  Rebeka azóta is nagyon sokat nőtt és valami hihetetlen volt újra látnom. Legalább 5 éve nem találkoztam vele és úgy gondoltam ha már úgy is itt járok Budapesten akkor miért ne nézzek be. Most legalább volt időm beszélgetni Renivel is hiszen neki is sok a dolga mostanában, így írni sincs időnk egymásnak. Nekem a munkáim/dolgaim miatt neki pedig szintén munkája miatt nincs ideje. Egy marketing cég betanítója. Nehéz neki hiszen betanítani számos újj dolgozót akik nemrég jöttek. Plusz még édesanya is. De csodás élete van és tudom hogy a problémák ellenére se cserélné el az életét, vagy változtatná meg. Megértem. Van egy gyönyörű kislánya,szép háza, boldog párkapcsolata. Bevallom hiába vannak problémái, (bár melyik embernek nincsenek) én is ilyen életet szeretnék magamnak. Egy szerető embert, (az már megvan hihi) egy gyönyörű gyereket, és egy jó munkát. Valójában 12 éves korom óta példaképként tekintek rá. És boldog vagyok hogy ilyen jó családban nőhettem fel.

- Hát helló - köszöntött Reni mikor kinyitotta az ajtót

- Szia - öleltem meg. Rebeka nem tartózkodott otthon barátnőjénél volt de tájékoztattak róla hogy 1 óra múlva hazaér.

- Hogy hogy erre jártál? Eléggé sok dolgod van neked is ahogy elnéztem - nevetett fel, arra célozva hogy nem igazán számított rám

- Meghallgatáson és fotózáson jártam. És te? Szabadnapos vagy? - mosolyogtam rá

- Á most erre a 3 napra igen. Klári át tudta venni, én meg már belebolondultam a folyamatos magyarázásba. Most egy kis pihi - nézett rám

- Naa de jó. És Lajos? - kérdeztem, párjára utalva

- Jelenleg dolgozik. Ő is nemsokára jön - mesélte telefonját nyomkodva.

- Rendben én köszönök Rebekának meg beszélgetek vele egy kicsit és utána én is indulok. Otthon már várnak rám a többiek. Hatra jönnek ünnepelni - mosolyogtam, majd beleittam gőzölgő kávémba.

- És mit ünnepeltek? - kérdezte felnézve telefonjából.

- Á éneklek egy videóklipben és saját zeném is lesz ha minden jól megy. Természetesen a modellkedés és a könyvírás marad - néztem rá

- Büszke vagyok rád Dalma. Így tovább egészen a célig. - mosolygott

- Jut eszembe. Rebekának a nyolcadikos ballagása mikor lessz? - kérdeztem elővéve a telefonomat és megnyitva a naptárat hogy emlékeztessen rá.

- A buli mivel nem tudtuk megtartani üzleti utam miatt jövő hét Szerdára tervezzük. Gyertek el. Nagyon örülne neki - mosolygott és abban a pillanatban Rebeka jött be az ajtón.

- Szia szivem. Milyen volt a barátnődnél? - kérdezte a konyhából kiabálva lányától.

- Nagyon jó. Dalmaa - ugrott a nyakamba Rebeka mikor beért a konyhába

- Jesszusom de rég láttalak. Hogy vagy? - kérdezte fülig érő mosollyal. 

- Szia baba. Jól vagyok köszönöm és te? - mosolyogtam rá a nálam 5 évvel fiatalabb kislányra, aki annyira már nem is volt kislány.

- Én nagyon jól. Meddig maradsz? - nézett rám kissé félve válaszomtól.

- Még 2 órát. Utána indulok Gyulára - néztem rá mire a levegőbe boxszolt örömében és elhívott beszélgetni. Elmesélte hogy van egy legjobb barátnője akivel most megszakad a kapcsolata ugyanis Tamaráék (így hívták a lányt) elköltöznek Sopronba. Beszélgettünk a fiúkról, Zozóról, Gyuláról, a baráti köreinkről, hogy mi történt velünk ebben az 5 évben. Önfeledten beszélgettünk de sajnos ennek vége kellett szakadjon mivel 5 óra volt. El kellett indulnom, de megígértem neki hogy holnap eljövök érte és nálam lehet 3 napot, persze csak Reni engedélyével. Aki bólintott egyet és én pedig elindultam haza. Otthon a srácok már az ajtóm előtt állva figyelték ahogy megállt a kocsim és onanntól buliztunk. Persze csak mértékkel hiszen nekem holnap dolgom van.


Na srácok. Ezt a részt külön szenteltem, a szereplők megismertetésére és úgy érzem ilyen részek még lesznek. Köszönöm szépen hogy elolvastátok de ha már itt vagytok nyomjatok egy csillagot :3

Puszi R:3


Mikor megismertelek /Kempf Zozo/Where stories live. Discover now