Szombat délután!?

459 16 0
                                    


Másnap reggel komótosan szép lassan baktattam be a fürdőszobámba. Lezuhanyoztam majd egy reggel indító kávét főztem. Éhes nem igazán voltam így elkezdtem készülődni hisz 15 percel később már a lányok dudáltak. Beültem hátulra és már indultunk is.

- Amúgy Jó reggelt. Hogy aludtál? - kérdezte Laura.

- Köszönöm egész jól. És ti?

- Jól. Jönnek Pankáék is. Meg kell mondjam egész jóban lettünk. Főlleg a tegnapi buli után - mosolygott Dóri

- Dejóóóó - mosolyogtam. - Várj. Miért áll ott mindenki és mi a rákért ordibálnak? - kérdezte Laura - Nemtudom - szálltam ki a kocsiból és........Ádám. Ádám állt ott előttem.

- Húzzál már el inenn te szerencsétlen. Nem érted hogy nem akar látni? - Hallottam Vanessza hangját - Hát ja. Eltűnhetnél a búsbánatba idióta - szólt Dorina.

- Takarodj inenn! - hallottam ahogy Zozó ordibál

- Szia Szívem - szolt oda nekem Ádám mire fintorogva közelebb léptek és a többiek mind rámkapták a fejüket. - Ádám. Mi a bús bánatot keresel itt ? Nem voltam múltkor érthető?? - kiabáltam a fejemet fogva

- Ne beszél így - simította volna meg az arcom de Zozó elkapta a kezét - Engedj el - kezdett el rángatózni Ádám mire Zozó elengedte.

- Ádám. Takarodj inenn - Szólt Laura

- Én a barátnőmhöz jöttem nem holmi szerencsétlenekhez - forgatta a szemét Ádám

- Nem vagyok a barátnőd. Ami azt illeti nekem van barátom. Szóval tűnj el - mosolyogtam rá

- Nem megyek. Az kéne még - mondta Ádám, majd megszólalt - Mindegy is Ribancokkal nem foglalkozom - mondta mire felpofoztom de úgy hogy a kezem nyoma ott maradt. Ádám vissza akart ütni de Imi és Zozzó elkapták a két kezét.

- Takarodj inenn! - kiabálta Zozó és Imivel együtt elökték maguktól és Ádám pedig eltűnt.

-

- Jólvagy Dal? - kérdezte Csepi

- Soha jobban. Már kijárt neki az a pofon - nevettem fel

- Adom - mondták egyszerre a lányok majd ők is felnevettek.

- Ennek örömére csapjunk egy tiktokot. Kipróbálom milyen az alkalmazás - rántottam meg a vállam. Majd elindultam Zozó felé és adtam egy puszit a szájára, ami valójában már egy hosszú csók volt. Elindultunk tiktokozni és hát meglepően jól sikerült az első videóm. Ki is posztoltam és egy óra alatt 4300 követőm lett. Wow. Na mindegy. Hangosan üvöltöttük a lánnyokkal Kasza Tibinek és Dér Heninek a legujjabb számát. 

- EZ ANNYIRAAA TEEE - kiabáltuk - NINCS ILYEN PÁROS A FÖLD KEREKÉN - NEM BÍR ENGEM ANYUKÁD , PEDIG MOSOM A RUHÁD - TE VAGY A ZSÁK ÉS ÉN VAGYOK A FOLTJAAAA- ordítottuk amennyire csak kijött a torkunkon. - HA MÁR ITT TARTUNK NEKED MEG 15 PERC A CSÚCSODDD - teljes szívből ordítottuk de a fiúk csak furán néztek a vízből 

- Ezek megőrültek - ordította Zozó mivel a hangfal annyira hangos volt hogy ordítani kellett

- Az tuti - röhögött Csepi. Majd következett a Mostantól. A stégen táncoltunk és ordítottunk mikor a fiúk nevettek.

- ÚÚÚÚÚ Most jön a kedveneeem - ordította Vanessza

- BIZOS EZZEL MEGALÁZLAK DE NE TÉVESSZEN MEG A LÁTSZAT ....- kezdte Panka

- VESZEKEDJ KIABÁLJ VALAMIT MONDJ...- folytattam

- MOSTANTÓÓÓÓL EZ A TEST NEM AKAR MÁS OOOOOOOOOOOO.......- kiabáltuk. És ez így ment tovább. Folyamatos ordítás de hoppá. a srácok már nem voltak a vízben és mire szóltam volna a többieknek már a víz aljáról rúgtam fel magam. - Francba - nevettem fel mikor már a többiek is a vízben voltak. 

- Na ne kapcsoljátok kiiiiii - ordítotuk egyszerre a lányokkal mert a fiúk lekapcsolták a telefonom a hangszóróról.

- Tudjátok mi a nagy pechetek? - kérdeztem a fiúktól

- Na mi? - kiabált ide Tibi

- Az hogy tudjuk zene nélkül is a szöveget - nevettem el magam majd elkezdtük Horváth Tomi és Majka számát ordítani a meztelent. Kikerekedett szemekkel figyeltek minket majd elindultak felénk mi meg a szöveget ordítva elkezdtünk futni. Vanessza és Laura meg a stégre ahol csobantak egy nagyot. Én el bújtam az eggyik közeli bokorban és vagy fél óráig kerestek megúsztam. Azonban még Panka és Dorina is velem volt mert már Dórit megtalálták és bedobták a vízbe.

- Jó lányok ez már nem vicc gyertek elő - szólt Csepi mire mi elkezdtük ordítani hogy nem. 

- Hát jó -Felénk kapták a fejüket majd elkezdtünk futni a stég felé és ugrottunk egy bombát.

- Bebe nem sikerült elkapni - nevettem ki a srácokat majd mindenki egyesével elkezdett beugrálni a vízbe. Zozó derekam köré fonta karjait  és csókolt meg. - Megvagy - suttogta

Igen. Pontosan így történt hogy Szombat délután egy 11 fős társaság jól érezte magát. Pontosan így történt.


Mikor megismertelek /Kempf Zozo/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora