Kávééé

528 20 0
                                    

- Be engednél? Akkor elmondanám minthogy látom kicsit szét vagy esve. Igyunk egy kávét és beszéljük meg- nézett rám mosolyogva Ádám

- Engedjelek be? Vendégeim vannak! És mégis honnann tudtad a lakcímem? Minek jöttél ide? Mondtam hogy hadj békén. Legalább 4 éve nem beszéltünk. Menj el! - kiabáltam dühösen és hallottam ahogy nyitódnak a szoba ajtók. Valószínűleg felkeltek a többiek. Megéreztem Dóri és Laura parfümjét és egyből megnyugodtam.

- Istenem. Minek jöttél ide? Megint bántani te szerencsétlen? Nézzél már magadba te hülye! Mit akarsz tőlle? - kiabálta Laura

- Beszélni. Hogy újra kezdhetnénk - mondta Ádám.

- Jó vicc. Takarodj már a hülyeségeiddel. Pont veled fogja újra kezdeni. Veled aki verte és bántotta. - mondta Dóri

- Ha mégegszer ide jössz Ádám....Feljelentelek. És most kérlek menj el! - Mondtam úgy hogy nem néztem a szemébe.

- Mond a szemembe hogy többet nem akarsz látni - mondta, mire közelebb léptem hozzá és a szemébe nézve ezt mondtam: Soha többet nem akarlak látni mert nem szeretlek! - mondtam mire sarkon fordult és elment.

- Ez mégis mi a büdös lófasz volt??? - kiabált le Imi

- Dal exe - mondta Lau már a konyhából

- Idióta barom! - mondtam

- Reméljük többet nem keres. Baja lessz ha igen! - mondta Zozó kilépve a fürdőből

- Miért nem jöttetek le amúgy? - Kérdezte Dóri

- Fürödtem és ahogy hallottam megoldottátok - szólt Zozó

- Mi meg..... hát jah megoldottátok - nevetett Csepi

- Mindegy. Kértek kávét? - kérdeztem 

- Hülye kérdésre hülye válasz -kiabálták miközben jöttek lefele a lépcsőn. Utána körülelül 13:47 - kor távoztak a vendégeim. Utána gondoltam beülünk Vaniékkal egy kávézóba ha már úgy is unatkoztam.

Dalmii: Hali csajok. Nincs kedvetek kávézni? És neharagudjatok a tegnapiért

Vanii: Semmi baj. Velük is legyél persze :D De felőllem mehetünk kávézni

Dorina: Én sajnos jelenleg nem érek rá :(

Panni: Én sajnos édesanyámnak segítek. Maximum holnap beadunk egy talát :D

Dalmii: Rendi. Akkor Vani a Starbucks- ban jó? (sry ha nem így kell leírni)

Vanii: Nekem tökéletes :D Most?

Dalmii: Ahan

Vanii: Oki akkor elkészülök és megyek

Dalmii: Oki szió :D

Felöltöztem egy a baba kék ruhámba és egy halvány kék sminket dobtam fel. Nem igazán szerettem volna túl spirázni hiszen csak kávézni megyünk. Hagytam hogy dús szőke hajam a vállamra omoljon. Besütve még jobb. Ehez egy fehér szandált és egy kissebb válltáskát választottam. A kávézó előtt már Vani állt viszont látszott rajta hogy kissé ideges. Odaérve hozzá megöleltem és megkérdeztem mi a gond.

- Bent vannak Zozóék. Nemhiszem hogy találkozni akarok velük - mondta a haját piszkálva.

- Jó lessz. Köszönünk max odajönnek dumálni. Nem lessz baj gyere. -mondtam és elkezdtem a kezénél fogva befele húzni. Leültünk az asztalhoz kávénkat iszogatva, majd a Kempf testvérek valami úton módon oda tévedtem hozzánk.

- Hát helló- mosolyogtak ránk - Sziasztok- álltam fel két puszit nyomva mind két fiú arcára - Sziasztok - mondta végül Vani is.

 - Hogy hogy itt? - kérdeztem a fiúktól - Á unalmas volt otthon - mesélte Patrik - És ti? 

Mikor megismertelek /Kempf Zozo/Where stories live. Discover now