Kempf-Tó!

553 20 0
                                    

Ma kissé nyűgösen keltem fel az ébresztőmet kinyomva mert ma megyünk a kempf tóra. Szinte fogalmam sem volt mit vegyek fel így úgy döntöttem hogy egy farmershortot veszek fel egy fekete tornacipővel és egy fehér pólót. A bikinim fekete fehér  volt tehát semmi extra.

Hallottam ahogy a lányok dudálna ugyanis én velük megyek

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Hallottam ahogy a lányok dudálna ugyanis én velük megyek. A kocsiba beszálva köszöntöttem őket.

-Na helló csajok mizu mizu? -kérdeztem

- Áh semmi különös a srácok már ott vannak úgyhogy belehúzunk. És minél előbb vedd le a ruháid mert a srácok tuti beledobnak a vízbe. És így is volt amint levettem a ruháim a srácok fütyültek eggyet Zozó engem kapott fel Laurát Patrik és Dórit pedig Imi.

- Kempf Zoltán! Azzonnal tegyél le! - kiáltottam 

- Sajnálom Tóth kisasszony nem lehet.-nevetett - Akkor te is jössz velem- mondtam majd a kezeim nyaka köré kulcsoltam - Nekem úgy is jó -suttogta mire már csak arra eszméltem fel hogy a vízben vagyunk. 

- Idióták - ordibáltuk egyszerre a lányokkal majd elindultam VOLNA kifelé de Zozó a csuklómnál fogva visszahúzott. Ha volt köztünk 25 cm sokat mondtam. - Cuki vagy amikor mérgelődsz - nevetett a képembe majd elindultam mosmár tényleg kifelé. Leültem a napozó ágyra után pedig jöttek a lányok és beszélgettünk hogy kinek ki jön be. Illetve elkezdtünk bongózni. Először Laura.

- Bongó tudja hogy Laura sok srácnak bejön. Viszont van valaki akinek csak úgy kápráznak a szemei amint meglátnak Laura. Nemsokára közel kerültök egymáshoz mégjobban és több lessz köztetek mint barátság.

- Azigen Lauuu - mosolyogtunk rá. Ezután Dóri következett. És erre már a fiúk is körülöttünk ültek.

- Bongó tudja hogy Dórinak bejön valaki de nem csak az ajtón. Sokszor vagytok eggyütt egy társaságban de még sosem mertél közel kerülni hozzá. A kezdőbetűje: I

- o-o - nevettem fel Lauval. Ezután én következtem de mielött elkezdtem olvasni láttam ahogy Imi meglöki Dóri vállát.

- Bongó tudja hogy Dalmának sok rajongója van. Kinek ne jönne be egy bombázó aki szinte még kedves is. Te még kételkedsz benne hogy valóban érzel iránta valamit de a hős szerelmes már tudja hogy kellesz neki. Jelenleg is a közeledben van. Nem ígérem hogy a keresztnevének az első betőjét mondom. Lehet hogy a vezeték neve. Na de a betű: K

- Hát ezek viszont a Kempf tesók -nevetett Csepi

- Te hülye vagy - nevettem fel én is - Várj. Tényleg. - néztem kikerekedett szemekkel rájuk.

- Na akkor bevallod melyik tetszik? - Kérdezte Laura - Bár én tudom. ezelött egy órával mondtad - nevetett Laura 

- Kusoolj már - kiabáltam rá.

- De igaz.

- Igen? Neked is közüllük tetszik az eggyik. Te mondtad úgyhogy ne tagadd!! - majd a fiúk kikerekedett szemekkel néztek minket.

- Jó srácok. Nem fogjuk csak így elmondani. Valószínű az eddig történtekből már sejtitek - mondtam sóhajtva. - Dóri mond már ki helyettünk szerintem csak te fogtad fel-nevettem mivel mindenki olyan buta képet vágott.

- Jó. Hülyék vagytok. Nyilván Laurának Patrik mivel lefeküdtek és mostanáan egész sokat vannak eggyütt. Dalmának meg nyilván Zozó. Csak nézzetek már rá! -mutatott rám - Látszik rajta hogy szerelmes ahogy ránéz Zozóra. Minden mozgását figyeli. Oda vissza is. Rájuk kell csak nézni. Zavarba van mindkettőjük mikor egymással beszélnek. Főlleg Dalma.

- Nem azt mondtam hogy fejtsd ki - nevettem fel kínosan

- Ez......kínos - mondta Laura.

- Az -mondta Zozó.

Ezután már csak fürödtünk de már nem volt olyan jó a hangulat mint eddig.Így a lányokkal elindultunk haza felé. Ki szálltam a házunk előtt bementem és csak gondolkoztam. Mi? Észre sem vettem hogy zavarba lett volna ő is. Ennyire feltűnően bámultam volna? Lehetetlen. Igaza volt Bongónak. Mit is érzek iránta? Fogalmam sincs. De azt tudom hogy most is hiányzik. Remélem nem zúgtam bele. Kissé kínos lenne. Elmentem lefürödni mikor valaki csengetett.

- Igen? - kérdeztem mire lefagytam. Zozó állt ott előttem. Én pedig egy törölközőben álltam

- Fürödtél? Vissza jövök később - mondta és elindult volna de elkaptam a kezét. - Maradj- mondtam suttogva. Beengedtem majd felöltöztem a szürke New York- os pizsimbe.

Mikor megismertelek /Kempf Zozo/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant