Vééégreee. Találtam egy számomra tökéletes lakást. Laura és Dóri (a legjobbbarátnőim) segítettek becuccolni.Egészjó lett a lakás. Mondták hogy befognak mutatni pár srácnak akiknek már rengeteget meséltek rólam. Dórinak már alakul valami, azzal az Imivel vagy kivel. Na mindegy is. 2-re jönnek értem Lauráék így elkezdtem készülődni. Nem igazán szeretek sminkelni így csak szempillaspirált és egy matt piros rúzsot kentem fel. Az öltözékem egy magas derekú fekete farmershort, egy fekete trikóval és a Vans cipőmmel. Kissé feketébe öltöztem de nem zavart. A szőke hajamba hullámokat kreáltam és már kész is voltam. Pontosan 2-kor csöngettek Lauráék.
-Na hali csajsziiii-ugrott a nyakamba Dóri és Laura egyszerre.
- Sziasztoook. Indulunk??
- Ijajj de türelmetlen valaki. Hova sietsz?- kérdezte Laura
- Valójában nemtudom. Nemtudom miért sietek-nevettem el magam
- Najó menjünk akkor. -szólt Dóri
A skate parkhoz érve 5-en vártak ránk. Becsuktam a kocsi ajtót és már indultam is. A lányok mentek elől én pedig mögöttük 3 lépéssel. Megálltunk előttük és bemutatkoztam.
- Sziasztok. Tóth Dalma - mosolyogtam és kezet ráztam mindenkivel.
-Szia Góg Imi már sokat hallotunk rólad- mondta a srác
-Remélem csak jókat.-nevettem el magam
Mindenki sorjában bemutatkozott,és megtudtam a nevüket. Imi,Tibi,Patrik,Csepi. Az utolsó sráccal fogtam kezet akinek elvesztem mogyoróbarna szemeiben.
- Szia. Kempf Zoltán de szólíts csak Zozónak.
- Tóth Dalma. -mosolyogtam
A nap többi része csak beszélgetéssel telt. Viszont eléggé furcsáltam hogy amíg a lányokkal beszéltünk a srácok FOLYAMATOSAN de tényleg folyamatosan minket néztek a srácok. Csepi odajött hozzám hogy amúgy hány éves vagyok honann költöztem ide, és szép lassan csatlakoztak a többiek is. Elmondtam hogy 19 éves vagyok, és Békéscsabáról jöttem.
-De jó. És akkor véglegesen költöztél ide Gyulára?- kérdezte Patrik
- Igen. Úgy gondolom elég jó hely-mosolyogtam
- És hová mész egyetemre? Ha egyáltalán mész persze.-szólt Zozó
-Budapesten szeretnék elkezdeni tanulni-mondtam kissé komolyabb hangon.
-Nemlég lett nyár. És ha már úgy is ismerjük mindannyian egymást csaphatnánk egy házavató bulit Dalmánál. Úgy is most költözött be ép a háza -nevetett Imi
- Felőllem mehet. Meg amúgyis. Holnap leszek 20 -mosolyogtam
- Akkor aztán meg főlleg. A 20 az egy kerek szép szám- mondta Zozó
- Na akkor holnap nálam este 5-kor és hozzatok piát. Nincs kedvem vásárolni-nevettem el magam és a beszólásomon szinte mindenki.
Másnap reggel
A telefonom pityegésére keltem. Mindenki felköszöntött szülinapom alkalmából és a "Team" is. A tegnap készített képeket kirakták és ami nagyon meglepett hogy Zozó valami egészen fura képet rakott ki rólam. Lefotózott miközben a lányokkal beszéltem és kirakta instára evvel az írással: "Nagyon sok boldog 20. szülinapot Dalma. Tegnap ismertelek meg de nagyon kedvellek. Légy nagyon boldog és akkor este bulizunk. :D <3"
A képen is megjelölt és akkor kiderült hogy miért csipogtam ennyit. Nem csak a szülinapi köszöntések miatt. Az alatt a pár óra alatt egyébként a csekély 500 követőmből lett 5500. Megnéztem az üzeneteim mindenkit vissza követtem és láttam hogy kempfzozo rámírt instán.
Z: Na jóreggelt. Bort is vigyünk? Meg amúgy elfelejtetted említeni hol laksz :'D
D: Gyulán :D
Z: Ha ezt nem mondod hülyén halok meg
D: Jó nem húzom az agyad Zozi.
Z: Köszi nagyon tiszteletre méltó Dalmácska
D: Egyébként a szomszédom mellett lakom :D
Z: DALMAAA!! Ne szorakozz mert akkor nem megyek bulizni :(
D: Nahjó. Amúgy melletetek lakom xd
Z: Szivatsz. Lehetetlen. Mondjuk tegnap láttam egy költöztető kocsit. Akkor is lehetetlen.
D: Gyere át és nézd meg. Addig is segítesz takarítani.
Z: Jó. Azért is átmegyek megnézni. De ha nem te leszel....Megkereslek
D: Jól hangzik :)
Fél perc múlva már csöngetett is valaki lesiettem és kinyitottam az ajtót Zozó állt elöttem.
-Na nem én vagyok?- Nevettem és ő is elnevette magát. Utána megölelt ami számomra annyira hirtelen jött hogy bele borzongtam.
- Na de tulajdonképpen miben is kellene segítenem? Hm. Tetszik a színed Tóth Dalma-nevetett mert körülbelül a paradicsom színei pompáztak rajtam
- Menj a francba Kempf Zoltán - mondtam és nevetve ellöktem magamtól. Elkezdtem felhúzni az emeletre és őt ezt meglepte.
- Öhm. Alig ismerlek-nevetett fel
- Zoltán nem akarok lefeküdni veled! A ruha választásban kéne segítened te idióta- mondtam nevetve
- Jaaaa -nevetett fel ő is.
ESTÁS LEYENDO
Mikor megismertelek /Kempf Zozo/
RomanceEz a történet Tóth Dalmáról szól aki nemrég költözött Gyulára. Barátnői álltal megismerkedik a Gyulai Teammal így Kempf Zozóval is. Vajon be tud illeszkedni a Békéscsabai lány a Gyulai társaságba?