Kamera

588 24 0
                                    

Reggel egy kisebb fejfájással keltem. Ami nagyon érdekes volt hogy a fürdőszobában ébredtem Dórival. Gondolom hánytunk. Még mindenki aludt szerintem hiszen nem hallottam hangokat, és gondoltam körbejárom a házat és mindenkiről lövök egy képet megmutatni nekik hogy milyen extrém körülmények között aludtam el. Ami nagyon fura volt hogy Csepi és Tibi egy ágyban aludtak, Patrik Lau-val, Imi a konyhapulton (???????). Zozó pedig a kanapén a telefonjával a kezében. A tegnapi eseményekből körül belül addig emlékszem hogy Zozó-val csókolóztunk. Számomra kissé kellemetlen volt utána az ölében ülni de muszáj volt. Viszont. Hoppááá. El is felejtettem hogy a biztonsági kamera felette az egészet,amit elmentett a telefonomra. Mindenhol volt kamera kivéve a fürdőben. Tehát nekem az estéről vannak felvételeim. Na de mindegy is majd velük megnézem. Ahogy leértem a földszintre neki álltam kávét főzni és reggelit csinálni ugyanis biztos vagyok benne hogy szétmegy majd a fejük. Elő kerestem a fájdalom csillapítót és elkezftem keltegetni az embereket. Előszőr Dórit és Laurát, utána Csepit, és Tibit, aztán Patrikot és Imit. Legvégül pedig Zozót. Végig mutogattam nekik a képeket, aztán kávéztak.

- Én már csak azt nem értem hogy hogy kerültem Tibivel egy ágyba - mondta Csepi
- Hát ezt már nem tudjuk meg - röhögött Imi
- Ami azt illeti de! - mondtam
- Na és mégis hogyan? - kérdezték egyszerre.
- Hát. Van biztonsági kamerám ami a felvételeket egyből menti a telefonomra, így ha nem vagyok otthon tudom csekkolni hogy itthon éppen mi történik.
- Neeeee - röhögött Imi - Poén?
- Nem
Ezek után végig néztük a felvételeket. Kiderült hogy miután csókolóztunk Zozó-val Csepi belerúgott a szekrény lábába és elesett. Tibi pedig feltámogatta a szobámba és így aludtak el.
- Megmagyarázza hogy miért fáj a kislábujjam-nevetett Csepi
Ezek után Dórinak hányingerem volt de végül nem ő hányt hanem én. Így mi ott aludtunk el. Patrik és Lau....... Igen. Lefeküdtek. Mikor ezt láttuk gyorsan megállítottam a felvételt és mindenki Laura és Patrikra nézett.
- Megesik - pirult el Lau
- Hát ja - nevetett Patrik
Ezek után tovább kapcsoltam a felvételt mert szerintem senki sem volt rá kíváncsi. De tévedtem.
- Hé miért kapcsolta el? Patrik kit érdekel de legalább Laut nézzük már meg - nevetett Imi. Dóri pedig tarkón csapta
- Auuuuuuu
A konyhában Imi egy Jeger Maister-hez ( sry ha nem így kell írni) beszélt és azt csókolgatta. Így aludt el a konyhapulton. Az utolsó ember Zozó volt aki szintén mindenkiről lőtt egy képet és aztán Lefeküdt aludni. Egyenesen ment tehát nem volt annyira becsípve.
- Te mindenre emlékszel? Akkor miért nem mondtad el? - kérdeztem nevetve és belebokszoltam a vállába.
- Beleélted magad gondoltam nem szólok- nevetett fel
-Rendben Kempf Zoltán. Megjegyeztem.
- Aha én is - nevetett - Viszont kimehetnénk a Kempf Tóra és ott szórakoznánk kicsit mit szóltok? - kérdezte az idősebbik Kempf. Mindenki rábólintott és haza mentek átöltözni és tusolni mivel mindenki bűzlött a piától. 3-kor találkoztunk Dóriéknál, és elindultunk kocsival. De egy dologra nem számítottunk.....

Mikor megismertelek /Kempf Zozo/Where stories live. Discover now