Csak barátok?!

535 21 0
                                    

- Mit kellene mondjak? - kérdeztem mosmár a kanapéról suttogva.

- Fogalmam sincs. Nem ismerjük egymást. Szerintem ez egy fellángolás - mondta ki halkan, de mégis meggyötörten

-Igen.csak barátok?- kérdeztem és láttam ahogy Zozó rábólint.

- Hát. Akkor holnap skate park? - kérdeztem mosmár magabiztosan mosolyogva

- Legyen - mondta mososlyogva és ölelt meg. Ezután már csak nyugalomban Netflixeztem és a telefonom folyamatosan csengett. Nem tudtam mivan de valójában nem is érdekelt. Szerettem volna ha tényleg csak egy felllángolás lenne. Csak barátok. Mint mindenkivel. Nem bírtam sokáig sorozatot nézni ugyanis a gondolkodásom közepette el nyomott az álom. Reggel nyugisan az ágyamból kikelve méghozzá ébresztőre egész frissen keltem. Szeretek futni így arra gondoltam elindulok hajnali 6-kor. Főztem egy kávét ettem egy croassant és már indultam is az addidas cipőmért. Valószínű sokáig futhattam mert annyit vettem észre hogy fogalmam sincs hol vagyok. Egy dombon ülve néztem ahogy a Nap lassan már teljesen fent van az égen. Csináltam egy gyönyörű képet majd gondoltam rápillantok az időre. 8 óra. Uhh. Kicsit sokat gondolkodtam ideje lenne mosmár haza indulni. Le kocogtam a dombról, és elindultam haza. Nem tudom hogyan de valahogy a skate parkban találtam magam. Még minden csöndes volt, mégis hiányoztak onann a srácok. Így haza fele úton csak gondolkodtam. Vajon tényleg csak egy fellángolás? És ha nem? Ááá hess inenn buta gondolatok. Haza érve Laura nevét pillantottam meg a telefonom kijelzőjén.

-Haló?? - kérdeztem lihegve

- Te futottál? - kérdezte mire elnevettem magam

- Igen. De áruld már el Nekem Laura. Mi a fenéért hívsz fel 8:14 perckor? Azthittem alszol

- Ami azt illeti már rég nem alszom. Mi lett veletek Zozóval? Pont elkaptam ahogykiszelőztettem a fejem. Te törülközőben áltál ott. Lefeküdtetek?

- Jesszusom Laura. Éppen fürödtem nem kell ezt túlgondolni. Megeszéltük hogy friendzone. Úgyhogy barát és semmi több. - mondtam és hallotam ahogy egy nagy csalódott sóhaj hagyta el a száját.

- Mi van? Ne azért legyél szomorú mert nekem nem jött össze. Foglalkozz kicsit magaddal is - mosolyogtam. Ezután pedig leraktuk a telefont. Gyorsan ettem egy rántottát és gondoltam felmegyek kicsit a netre.Bele nézegettem az insta storykba vanesszáéba láttam ahogy készített egy képet miközben a boltban voltunk. Imádom a csajt. Ellentétben Zozóékkal. Ma Pankával és Dorinával találkozom. Vanessza sajnos ma nem ért rá mert Nagymamája várta. Gyorsan összekaptam magam amikor 3 srác és Pankáék álltak meg elöttem.

- Csajoook - ugrottam a nyakukba. - És ti kik vagytok? - kérdeztem mosolyogva

- Balogh Máté ő Klivány Ákos és Sarnai Olivér -mondta majd kezet ráztunk. a Skate parkot lemondtam Zozóékkal de Ákosék is bmx-eznek így kimentem. Mindenki Zozoék társaságából minket kémleltek majd Ákos átkarolta a vállam. Nagyon bírtam Ákost így hagytam neki. 

- Sziasztok - köszöntem Dóriéknak. -Szea Csajszi. Kiket hoztál? - kérdezte Lau mosolyogva. Mindenkit sorra bemutattam kivéve Pankáékat.

- Nem maradunk sokáig csak egy kicsit mert utána mennünk kell - mosolygott Dorina. 

- Ó de kár - mondta gúnyos mosollyal Imi

- Na mindegy. Siessetek srácok mert szorít az idő - szóltam oda nekik. Majd amint végeztek Ákos nyomott egy puszit az arcomra mire Zozó megindult felé de Patrik vissza rántotta.

- Menjünk. Unalmas a társaság itt - mondta Máté

- Szépen azért. Nem kritizálunk másokat! - szóltam rá Mátéra - Jólvan anyu persze persze - forgatta a szemeit

- Najólvan Sziasztok - mentem oda Dóriékhoz és öleltem volna meg őket de nem viszonozták az ölelésem. - Mi a rák van? Kibaszottul idegesítő hogy azért vagytok rám pipák mert más társasággal is beszélgetek. Nem érdekeltek. Ez van. - mondtam majd sarkon fordultam.



Mikor megismertelek /Kempf Zozo/Where stories live. Discover now