Tineke's POV
Ik zat in de refter te praten met Brigitte en Floor toen de chef eindelijk , hij was al 30minuten later dan normaal , binnenkwam."Bon Mannekes ,de taakverdeling voor vandaag. " Dezelfde ploegen als normaal zeker ? vraagde Floor zich luidop af."Nee Floor,vandaag zijn er een paar veranderingen." AiAi , als ik maar zoals altijd met Koen mag samenwerken ! Ik weet niet wat me overkwam , maar toen ik bij koen gezet werd , zo'n 3 jaar geleden, voelde ik meteen een klik. En met de jaren werd onze band groter en groter.Tot nu , dat we beste vrienden zijn. Ik ben ook stiekem verliefd ophem. Ik hoop hij ook op mij maar die kans is echt klein."Tineke?" Ik had niet door dat ik dagdroomde. "Aard aan tineke" Uhh oeie. "Oke we gaan door met detaakverdeling. Floor en Eric , Patrouilleren. Velimir en Koen papierwerk en Brigitte en Tineke , ook patrouilleren." Chef? "Ja"? Waarom zijn de ploegen veranderd ? vroeg ik ietwat bezorgd."Awel eh Tineke, ons Koentje had zich weereens overslapen." Opeens kreeg iedereen de slappe lach , ook koen."Dus daarom moet hij heel de dag papierwerk doen met Veli." Ah oké !"
Brigitte's POV
Samenwerken met Tineke, dat zie ik wel zitten.We zijn al jaar en dag Beste Vriendinnen.Toen we in de auto zaten zag ik dat Tineke dagdroomde en besloot om haar eens te laten verschieten. Net opdat moment ging de walkie-talkie over."Dispatch voor Alfa 210" Alfa 210 luistert. "Begeef jullie asap naar café DeRotonde, daar maken 2 dronken mensen veel kabaal en onrusten het zou gaan om 2minderjarigen". Begrepen , wij begeven ons asap naar daar over.Ik kijk naar Tineke die intussen het zwaailicht al opgezet had."Allé jonges, 2minderjarigen?! Welke ouders latenhun kinderen alchohol toe?" Ik allesins niet! We schoten allebij in de lach en reden verder.
Sorry dat ik niet veel upload , maar ik heb het heel druk. Ik ga zeker na nieuwjaar veel meer uploaden! Voor iedereen al de beste wensen ! x
JE LEEST
De BuurtPolitie -Hopen of Dromen?-
FanfictionHey! Dit is mijn eerste fanfictie en zeker niet de laatste ! :). Dit verhaal gaat om Tineke en Koen en ook gaat het in het algemeen rond heel de ploeg.Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden !