Hoofdstuk 7

1.5K 50 8
                                    

Eric's Pov.

Als we geparkeerd stonden , stapte ik uit en k ging binnen.In de hoop dat koen volgde. Ik keek achter me en zag hem niet. hij zat nog in de auto. 'Koen komaan, hou moed! doe het voor tineke.'. "Pff oke .." Toen we binnen kwamen liep hij vrijwel direct naar het kantoor van de commissaris.Toen hij de deur opende hoorde ik de commissaris super luid zijn naam roepen .. .

Chef's Pov.

Aha Baetens ! riep ik echt woedend." Aha chef!" kreeg ik als antwoord.Koen , het heeft geen zin om je zo te verweren.je hebt sowiezo een sanctie aan je been." Chef , Wat zou jij doen als de gene waar je op verliefd bent , opeens wordt neergeslagen en haar collega wanhopig om hulp vraagt?!" Koen , het gaat goed met haar ! Ze wordt verzorgt !" Oke chef , waar is Brigitte dan?!" Uhhh, Ik denk dat ze bij Tineke is!." Maar u bent het niet zeker hé?" Koen , ik ben het honderd procent zeker en verdwijn nu uit mijn ogen , en ik wil je 3 dagen niet meer op het bureau zien Verstaan ?!"Oke chef , voor mijn part ontsla je me maar , maar ik ga bewijzen dat ik gelijk heb en dat er iets goed mis is !" Oke wat je wilt Baetens, je bent ontslagen. En zorg dat ik je niet meer zie verder gaan op die zogezegde zaak begrepen?! "Oke chef !" En hij liep boos weg en sloeg de deur hard dicht. Pff Baetens Baetens Baetens toch .. .Ik zat er wel mee in dat ik hem ontslagen heb , hij was een van mijn besten. Ik leg mijn hoofd op mijn handen en ik begin te piekeren.

Koens Pov.

Toen ik de deur had dicht geslagen , liep ik hard weg. Eric probeerde me tegen te houden. Ik stopte en riep nogal luid 'Wat is erJoh ?. "Koen kalm en vertel me wat er fout is." Ik ben ontslagen door Jou! " Door mij?! Hoe kan ik er nu voor zorgen dat jij ontslagen wordt ?!" Eric , jij wou da'k perse rechtsomkeer maaktte voor naar de commissaris te gaan. In mijn woede duwde ik hem achteruit. "Koen ik wil mijn job niet verliezen , denkje dat ik dat geloofde van die ambulancier ?NEE !" Hij riep het uit. Floor kwam aangelopen . "Mannekes wa is da hier ?" riep ze boos uit. Awel eh , "Koen geeft me de schuld dat hij ontslagen is" eric heeft ervoor gezorgd dak.. Ik kon mijn zin niet afmaken." 1 voor 1 praten , zo kan ik dat niet verstaan!!" riep ze verward. Pff floor , wat heeft het toch voor zin da'k ik met hem praat ? hij verstaat er toch nieks van .. Ik duwde ze allebij weg en liep naar de kleedkamers waar ik me omkleede en dan vertrok ik overstuur naar huis.

De BuurtPolitie -Hopen of Dromen?-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu