In dit stukje is alleen Koen aan het woord ;).
Veel leesplezier !
Ik moet wel meedelen , dat ik dat stukje dat ik al gaf , helemaal niet klopt met wt ik nu schrijf in dit hoofdstuk. Ik heb het een beetje veel veranderd. Sorry voor de verwarring.
En ik heb een klein foutje gemaakt die voor verwarring zorgt .. ik heb namelijk een paar hoofdstukken terug gezegd dat het al oude jaars avond was , dat moest eigenlijk de dag voor oudjaar zijn ! Sorry.Toen ik bij Tineke was , ging ik op mijn knieën zitten. Ik zag hoe Tineke wat kleur kreeg , er kwam een spontane glimlach op haar gezicht. "Koen ?" Tineke !! Ze kwam een beetje recht en paktte mijn handen vast."Koen , dankje voor het komen!." Ze gaf een zoen op mijn hand. Ik kreeg vlinders in mijn buik ! Ze keek diep in mijn ogen. Haar ogen fonkelden."Koen , ik wil je dit zeggen , ik weet ik ga het niet lang meer trekken , voor dat die tijd er is wil ik dit zeggen : Koen ik hou...". Opeens voelde ik hoe haar hand loste van mijn hand . Ze zag nu nog bleker en haar ademhalen ging nog normaal. 'Gelukkig maar. Ik hoorde de sirenes al aankomen, Eric had de hulpdiensten al gebeld. Snel paktte ik Tineke op mijn armen,zodat ze in mijn armen lag en veilig was. Er ontsnapte een traan bij mij . "Tineke , ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jij gaat blijven leven" en ik gaf een kus op haar voorhoofd. Ik liep de verplegers tegemoet en legde Tineke voorzichteg op de brancard. "Tineke Schillebeeckx , 30 jaar oud , helemaal verzwakt. Toen we in de ambulance waren , ze waren bezig Tineke aan allerlei apparaten te binden , ging er opeens een pieptoon af en ik zag op het schermpje hoe Tinekes haar hartslag overging in een rechte lijn ..
Speciaal voor jullie heb ik dit nog geschreven !
Tips ? Ideeën ? Dingen die ik beter kan doen ? Stuur het me gerust in een privé bericht of laat het achter in de comments.
X Luna
JE LEEST
De BuurtPolitie -Hopen of Dromen?-
FanfictionHey! Dit is mijn eerste fanfictie en zeker niet de laatste ! :). Dit verhaal gaat om Tineke en Koen en ook gaat het in het algemeen rond heel de ploeg.Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden !