HoofdStuk 13

1.2K 46 3
                                    

                                                                          Gewone Tijd

 Brigitte's Pov

Hier zat ik dan met Elien. Ochotekes toch dat kleintje. "Dag mevrouw , ik wil hier weg!". Meisje , ik wil dat ook. Maar kom eens bij mij ? "Oke" en ze pakte kleine stapjes naar mij. Toen ze bij mij was pakte ik haar op mijn schoot . Wil je eens vertellen wat er gebeurd is ? "Uh ja ikke was met mijn zus Lieze aan het wandelen in het park aan dat grote gebouw met dat blauwe uithangbord en dan kwam er een grote meneer naar ons toe en zei dat hij ons ging brengen naar huis , maar mijn zus wou eerst niet maar dan sloeg demeneer haar en toen bracht hij ons naar hier". Ik huilde. Zo erg!. "En nu wil ik mama en papa zien" riep ze vastberaden. Meisje , ik ben politieagent en wij zijn ookgevangen genomen. en wij gaan zorgen dat jij je mama en zus rap terug ziet! ze glimlachte.

Tineke's Pov.

Ik zag dat Lieze weende en sloeg mijn hand over haar. Tkomt allemaal goed! Aleen moeten we nu hieruit geraken.. . Toen kwam maarten binnen. Hij gooide een Gsm naar mij."Schillebeeckx, jij gaat nu de commisaris opbellen en zeggen dat jij en Brigitte ontslag nemen en niks anders , begrepen ?" NEE ! Dat doe ik niet! "Of anders leef jij en Brigitte niet meer , Begrepen?" Ohnee. Ik pakte de gsm en toetste he nummer van de chef in. "Hallo?" Dag Comissaris."Tineke! Waar zijn jij en Brigitte!" Dat kan ik niet zeggen. Maar wij 2 nemen ontslag sorry."Ma.." en ik legde af.

De BuurtPolitie -Hopen of Dromen?-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu