Tinekes Pov.
Toen ik wakker werdt ,rond 17uur ongeveer , zag ik niemand zitten. Ik hoopdat ik morgen beter ben voor Oudejaarsavond ! Ik drukte op het rode knopje die boven mijn bed hangt. Al direct stond mijn dokter er. "Heeft u goed geslapen?" . "Ja super ! Zou ik eens proberen te stappen?" Ik weet dat nu onmogelijk is maarja ik probeer eh."Zeker mevrouw , op de gang?"."Is goed". Toen ik uit mijn bed was ,ondersteudn door de dokter natuurlijk ,voelde ik me al veel beter. Het was magisch. Ik zette maar een stap op die vloer en ik voelde me al stukken beter. Toen we op de gang waren , wou ik eensalleen proberen. "Mag ik eens alleen proberen?". Ze fronste haar wenkbrauwen. "Bent u zeker mevrouw?". "Heel zeker!" Ze lostte me en ik stond alleen op mijn benen. Stapje voor stapje ging ik naar voren. Toen ik daar bekend gezicht zag. Koen!. Ik weet , ik heb hem nog maar 4uren geleden ongeveer gezien maar doordat ik me al stukken beter voelde het alsof ik hem nu nog maar terug zag. Ik kon me niet bedwingen en begon harder te stappen.'KOENN!" roepte ik blij. Ik stapte en stapte toen ik uiteindelijk rende. Koen zag mij en kwam zelf ook aangelopen. Als ik bij hem was vloog ik in zijn armen. Hij pakte me op en klemde me goed vast.
Koens Pov.
OMG Tineke kan lopen !Ze is genezen ! De dokter had dus gezegd van als ze weer normaal kon lopen ze volledig genezen was. Ik kon me niet meer bedwingen en begon een beetje te huilen."Ooh Koen , Ik voel me echt supersuper !" Ze keek diep in mijn ogen. Zoals altijd fonkelden haar ogen. "Ik hou ..." Ik liet haar niet uitspreken. Ik pakte haar gezicht nog dichter bij mij en kuste haar.Ze kuste direct terug. Zo bleven we eff staan tot er een dokter bij ons kwam. Ik zette tineke neer en legde mijn arm rond haar middel. "Aha mevrouw Schillebeeckx." zei ze een beetje boos. "Uh ja ?" zei Tineke stil. "Ik wil alleen zeggen dat" en ze haalde een tas boven. Ik herkende die tas direct. Tineke blijkbaar ook."U Oudejaarsavond thuis mag vieren !" En ze begon te lachen. Opeens begon iedereen te klappen. "Waarom klappen ze ?alleja?"Vroeg ik aan de dokter. " Het is zo dat , mevrouw ondersteuning nodig had om te lopen. Maar toen ze u zag , ging ze rapper en rapper. En daarom wil ik maar 1ding zeggen ! En dat is .. .
Jes een groter stuk ! Speciaal voor jullie ;)Ohja , dit verhaal loopt bijna ten einde. Maar niet getreurt ! Als dit is afgelopen , begin ik direct met een vervolg hierop. Dit zal ook onder De BuurtPolitie -Hopen of Dromen- zitten. Wow , al 6ooo reads! nooit gedacht dat ik dat zou halen eigelijk. Dankjewelll
Veel sterkte aan de nabestaanden van de slachtoffers van de aanslag op Charlie Hebdo ! #JeSuisCharlie !
En ja , ik heb me weereens vergist .. Ik wete dat vorig stukje is geindigt met dat ze bij de chef moesten. Dat ben ik nu natuurlijk vergeten ene vervolg op te doen. Ik probeer dit recht te zitten in de volgende stukjes !
JE LEEST
De BuurtPolitie -Hopen of Dromen?-
FanfictionHey! Dit is mijn eerste fanfictie en zeker niet de laatste ! :). Dit verhaal gaat om Tineke en Koen en ook gaat het in het algemeen rond heel de ploeg.Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden !