HoofdStuk 48.

1K 37 2
                                    


Koens Pov.

Ik ging naar de bar en schonk alvast 10 glazen champagne in. Als dat gedaan was zette ik de plato op een tafel en ging naar Tineke. Ik lege mijn handen op haar zij en legde mijn handen in de hare. Dit wordt een fantastisch jaar !

Erics Pov.

Ik keek naar Brigitte . Ze deed teken dat ik moest komen. Ik gehoorzaamde haar. Ik gaf haar een lange , liefdevolle kus. Toen ze loste zei ik in mezelf : Dit wordt een fantastisch jaar !

Floor pov.

En hier sta ik dan. Alone. Without a men. But , i dont care. Single life , best life ! Zing ik in mezelf. Ik kijk op de klok. Nog 5 minuutjes !

Tinekes Pov.

Ik verloste me uit Koens greep en draaide me naar hem. Ik pakte zijn hand en leidde hem naar het midden van de dansvloer. "Nog 2Minuutjes en ons jaar is begonnen!". Ik zag hoe Koen antwoorde met een glimlach. Intussen was iedereen bij ons komen staan. Opeens verschoon er een aftelklok op het grote scherm waarop "10 seconden te gaan voor 2015" stond in grote letters. Dan was het grote moment daar. Iedereen begon luidruchtig mee af te tellen.

"10.."

"9..."

"8.."

Zo ging het door tot 3.

"3.."

"2.."

"1.."

GELUKKIG NIEUWJAAR ! Iedereen begon te gillen. Ik draaide me direct om naar Koen en gaf hem een lange kus. "Gelukkig Nieuwjaar schatje!" fluisterde Koen. Ik antwoorde met een kus.

Chefs Pov.

Nadat iedereen iedereen gelukwensen had gewenst , ging ik een speech houden. Achja , wat je een speech kon noemen. Ik nam mijn blad papier en riep iedreen hun aandacht.

Ik weet , ik kom er laat mee , maar ik zou jullie nog een liefdevol 2015 willen wensen ! Xxx
Ps. Hopelijk is dit het jaar waarin VTM eindelijk eens toegeeft en een fandag organiseerd.. Ik hoop dat dat er echt komt !!

Xluna

De BuurtPolitie -Hopen of Dromen?-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu