HoofdStuk 20

1.1K 40 1
                                    

Koen's Pov.

En waar denkt de meneer naartoe te gaan ? "Ik ga naar huis". Hij deed de deur open en liep weg. Godverdomme!!. Ik stond als bliksem recht en ging erachter aan ."Aaaahrgh laat me los"! Hoorde ik hem roepen. Oef gelukkig heeft Patrick hemte pakken gekregen. Ik ging naar het onthaal en ik zag hem daar liggen , vastgehouden door Patrick En Roland. Roland ,kun jij hem naar de cel brengen ? ik zal meegaan."Is goed! en we gingen naar de cel.

Lieze's Pov.

We waren hier al een hele dag , twas echt koud !En het was al savonds. Hoelaat is een raadsel maar ik ongeveer 20u.  Ik lag tegen Tineke , en zijn sloeg een arm rond mij .Ze is echt zo lief he! Ze gaf mij een dekentje en zij had er geen. Ik besloot om eens rond lopen , miss vond ik dan iets. Als ik vanachter in het huisje was zag ik iets liggen , iets vierkantigs en groot. Ik ging dichter en opeens zag ik het . Een Gsm ! Ik was echt zo blij! Ik pakte het op en hopelijk had het nog batterij. Ik deed het aan en zag : 80 procent opgeladen . YesYesYes !!! Ik rende naar Tineke.

Eric's Pov.

Het was 19u , ik had mezelf getrakteerd op de MacDonalds voor eff wat ontspanning tot ik telefoon kreeg . Onbekend nummer. Ik nam op. Hallo , met eric buellens." Dag meneer , hier met Dokter de Groot. , de behandelende dokter van mvr Broeckx" Ik voelde een koude rilling. Hoe is het met haar ? vroeg ik bang. "Het gaat verassend goed ! Mevrouw  is daarjuist ontwaakt uit een coma en haar vergiffteging is al flink verminderd , en ze praat al heel de tijd tegen haar eigen , ze zegt iets van ene Tineke en een Huisje in een groot bos waar niemand het bestaan van weet". OMG daar zit waarschijnelijk Tineke n Lieze vast ! Ik hoop dat het zo is en dak het niet droom , Brigitte ontwaakt ! Omg zo leuk !!. "Meneer"? Ouhja, kan ik afkomen? "Natuurlijk ! "Tot straks dokter". Ik slaakte een gilletje. Ik at vlug mijn eten op en vertrok.

Koens Pov.

Als ik thuis was, kon ik me niet meer bedwingen. Ik legde me opde zetel en begon hard te huilen. Tineke, waar ben je toch ? ratelde ik. Toen kreeg ik telefoon. Eric. "Koen ?" J...aa.? "brigitte is wakker, en ze weet miss waar Tineke en Lieze zijn !!" OMG ik kom af!. Ik sprong recht en ging naar de auto en reed weg naar het ziekenhuis.

De BuurtPolitie -Hopen of Dromen?-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu