Koens Pov.
"Zet u " zei de mevrouw vriendelijk. "Waar is Lieze?!" Zei de vader wenend. Uhh ja , Elien is teruggevonden met onze collega , die ook gevangen zat. En blijkbaar heeft de kidnapper Mijn collega en Lieze meegepakt naar een niemandsdal. "Zou ik iets ongewoon mogen vragen ?" Vroeg de vader.Jazeker doet u maar. " Mijn broer kan via de voornaam en achternaam mensen opzoeken. Misschien kan ik u daarmee helpen ? Oooh dat zou een grote hulp zijn dankuwel ! Ik glimlachte. "Zou ik de naam eens mogen weten ?" Vroeg de man. "Tineke Schillebeeckx , 30 jaar oud." Ik barste in tranen uit. Exuseer me , het ligt nogal gevoelig. "Kan ik inkomen" zei de moeder. "Oh trouwens , Ik ben Els en mijn man heet Louis." Koen Baetens aangenaam. Oma en ik kan u zeggen dat die kidnapper is opgepakt en straks gaat verhoort worden."oooh jes , nu kan ik rustig slapen !" Na nog wat te hebben gepraat en wat gegevens gewisseld te hebben , ging ik naar huis.
Erics Pov.
Toen we in het ziekenhuis waren werd Brigitte direct onderzocht , en na een tijdje werd ze naar de kamer gebracht. "Dag meneer , wilt u de resultaten weten ?" Ja zeg maar ! " uhh ze heeft een zware voedselvergifteging. We vermoeden dat ze veel vervallen eten binnengekregen heeft , en tot ze beter is houden we har in coma want het is echt riskant. Ik barst in tranen uit .
Tinekes pov.
Het was inmiddels de volgende dag. Ik mis Koen ook hard ! Ik weet zeker dat Maarten achter het ding zat ze niet kwamen. Lieze sliep nog. Brrr het in hier echt koud. Ik heb het enigst dekentje dat er was aan Lieze gegeven.. Oh wanneer komen we hier toch uit ? Kben echt radeloos. Brigitte zit daar met de kleinste , ik zit hier met de grootste. Ik wil hier weg ... fluisterde Lieze. Ik ook meisje , ik ook ...
JE LEEST
De BuurtPolitie -Hopen of Dromen?-
FanfictionHey! Dit is mijn eerste fanfictie en zeker niet de laatste ! :). Dit verhaal gaat om Tineke en Koen en ook gaat het in het algemeen rond heel de ploeg.Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden !