Hoofdstuk 11.

1.3K 50 3
                                    

Koens Pov

Ik zat te eten wanneer de bel ging. Ik liep met mijn broodje in mijn hand naar de deur en zag Eric staan. "Koenn?.. Je moet nu eff luisteren" Eric gewoon niet ! zei ik tamelijk rustig. " Koen ik weet meer over Brigitte en Tineke.." Van die zin schrok ik. Oke kom maar binnen zei ik zuchtend. "Koen.. Brigitte en Tineke zijn nooit aangekomen.." WAT?! Ik schreeuwde het uit. "Koen , sorry dat je ontslage bent" zei eric verdrietig. Ach erik, tis goed. Wij 2 gaan bewijzen aan de chef dat we helden zijn ! Alles voor mijn droomvrouw ! zei ik vastberaden. "Koen , ik brn verliefd op Brigitte". ik op tineke. Even waren we weg , dromend over onze droomvrouwen. Na een tijdje ging Eric naar huis.

Volgende dag 27 december

Tinekes Pov

Ik kon vanacht de slaap niet vatten !. En dan die 2 meisjes , zo erg !. Ik dee mijn ogen open en zag dat er eten klaar stond. "Goeiemorgen Brigitte en Tineke!" Ik antwoorde niet en Brigitte ook niet. De twee meisjes kwamen dichter en gingen zitten. "Hey , wij zijn Lieze en Elien." zei het kleinste meisje. " Alstublieft laat ons vrij!" Riep Brigitte door haar tranen heen. Het oudste meisje stond op en ging naar brigitte.

Liezes Pov

Hey Brigitte ! Ik ging zitten. Je moet geen bang hebben , wij zitten zelf opgesloten. Miss ken je ons wel. "Nee?" Wij zijn de zussen van familie debeek. "DeBeek?!" Uhu. dan zijn jullie die vermiste kindjes ! " Ja id.. Opeens stond Maarten bij ons. "Lieze! Nu naar je kamer met je zus , die inmiddels begon te krijsen. "nee wij blijven hier!" riep ze. Maarten pakte me aan mijn haar en sleurde mij en mijn zuster mee naar onze kamer. "Halt!" riep tineke opeens.

De BuurtPolitie -Hopen of Dromen?-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu