Erics Pov.
Eindelijk heb ik Brigitte gevonden , maar alleen jammer dat ze flauw gevallen is. Intussen was de Ambulance er en het versterkende team had Maarten meegenomen naar het kantoor. Toen de verplegers er waren gaf ik Brigitte over. "Brigitte Broeckx , 1 en halve dag opgesloten gezeten in deze ijskoude kelder , onderkoelt en flauwgevallen. " Gaat u mee in de ambulance ?" Ik keek naar Koen en die bevestigend knikte en stapte in.
Koens Pov.
Toen Eric weg was ging ik naar het meisje die intussen opgevangen werdt door een agente. Zou ik haar even mogen spreken ? " Zeker , doe maar!". Ik pakte het meisje op en ging naar de combi. Ik zette haar op de zetel en gaf een dekentje en een flesje water. Om te beginnen , hoe is je naam ? " Elien meneer". Ben jij dat ontvoerde meisje ? "Ja" en ze begon te wenen . Ik pakte haar op mijn schoot en trooste haar. en waar is jouw zus ? vroeg ik medelevend. " Maarten heeft haar op een plaats gebracht samen met een andere mevrouw" . Tineke ! . Oke meisje , wil je eff wachten ? "Oke." Koen voor dispatchs over . " Zend uw bericht. Kan ik de comissaris even sprreken ? "Jazeker." " Comissaris hier over. Chef , elien is tetecht maar haar zus is nog vermist samen met tineke over en mag ik het meisje thuis brengen ? " Oei is niet best , zet alles op alles en ik zal interventie sturen en breng haar thuis over" Is goed. en ik legde af.
Eliens pov
We stopten voor mijn huis en toen we uitstaptrn pakte de agent mij op en bracht me naar de deur. "Ga jij aanbellen ?" jaaaa ! Ik belde aan. En opeens ging de deur open .MAMAAAAAA !! " Ooooh Elieennnn !!" en ze pakte me stevig vast. "Louis Elien is hier !" PAPAAAAAA "Eliennnnn " en hij begon te huilen van blijdschap.
Koens Pov.
Zo fantastisch om te zien. Mevrouw ik moet nog iets bespreken ivm met Lieze. Oke kom binnen.
Dit is al iets langer :l
Miss ga ik vnv nog eens updaten maar ben het niet zeker.
Dankje voor de 2000 reads :)
JE LEEST
De BuurtPolitie -Hopen of Dromen?-
FanfictionHey! Dit is mijn eerste fanfictie en zeker niet de laatste ! :). Dit verhaal gaat om Tineke en Koen en ook gaat het in het algemeen rond heel de ploeg.Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden !