Floors Pov.
Het is zondag de 27ste. Ik kijk naar de Klok. 7u. Te vroeg! Ik draai me om en probeer te slapen. Het gaat niet. Bah dan sta k maar op eh. Ik pakte een douche en ga ontbijten. De tijd gelukkig rap.9u. Over een uurtje komen de gasten al. Pff ik hoop dat het goed gaat tussen Eric en Koen , en dat de chef gelooft dat er iets heel fout is. Ik wordt uit mijn gedachten gekwekt door de deurbel , en ik sta onmiddellijk op.
Chef's Pov.
Toen iedereen er was , gingen ze aan de tafel zitten en allemaal keken ze me aan , behalve koen natuurlijk. Ben niet anders gewent nadat ik hem ontslagen had. Maarja , ik heb al een andere werknemer. Maarten heet ie , was door een misverstand ontslagen op mijn kantoor.naar eigen zeggen toch. Ik heb hem ook uitgenodigd . Mocht van Floor trouwens . De deurbel gaat en Floor gaat. "Hey Maarten!" riep ze blij uit. Floor , blij om hem te zien ? "Ja hoor!" Toen we allemaal zaten begon Koen te spreken.
Koens Pov.
Dus chef , ik heb bij het ziekenhuis nagevraagt.."Koen! Begin daar niet over!" riep de chef. Chef , ik heb het nagevragat en Tineke en Brigitte zijn NOOIT aangekomen ! Dit kan niet goed zijn! riep ik huilend. Ik zag dat Maarten wat begon te zweten. Maarten , gaat het wel? "Uhh ja , maar ik moet gaan , naar mijn dochters , ze zijn nog wat onhandi daarmee , daag!" zei hij en hij stond recht.
30 min eerder.
Maartens Pov.
Madame Schillebeeckx , Wat ga jij mij zeggen? Het zijn mijn dochters , ik mag doen wat ik wil. "Iedereen weet dat ze ontvoerd zijn !" Riep ze verontwaardigd. Wie zegt dat? ik was echt geschrokken, waarschijnelijk heeft lieze haar weer versproken fzo. Ik ga naar Tineke en geef haar een schop in haar buik. Ik zag dat ze huilde van de pijn. "Maarten stopt ermee !" en ze stond recht. Wat ga jij doen ? Mij aanvallen ? en ik richtte mijn lege pistool op haar. Ze deinste direct naar achteren en ik stap naar haar en pak haar aan haar arm samen met lieze. Ik sleur ze allebij naar de auto en smijt ze erin en doe de auto op slot. " Elien let op Brigitte !" riep ik nog en ik reed weg.Eerst even langs Floor gaan en dan gaan die twee mormels in mijn achterbak naar een plaats waar niemand kent. en ik reed weg.
JE LEEST
De BuurtPolitie -Hopen of Dromen?-
FanfictionHey! Dit is mijn eerste fanfictie en zeker niet de laatste ! :). Dit verhaal gaat om Tineke en Koen en ook gaat het in het algemeen rond heel de ploeg.Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden !