Hoofdstuk 14

1.2K 46 3
                                    

Koen's Pov.

Ik zag hoe de chef in tranen uitbarste. "Dit kan niet , niet NIET!" Riep hij wenend. "Wat is er chef ?" vroeg Floor Bezorgd. "Brigitte en Tineke hebben ontslag genomen" en hij begon harder te huilen. WAT?! Dat kan niet ! Denk toch eens na , dat zouden ze nooit doen ! Chef , heb je nog andere stemmen gehoord , of verstoringen? "Uh ja een zware mannenstem in de verte en er waren storingen. "Chef , zullen wehet traceren ?" vroeg Eric? "Ja doe maar en Koen , kom alstublieft weer werken " Is goed ! En we vertrokken naar het Kantoor.

Maartens Pov.

Goe gedaan , Schillebeeckx ! Nu geven ze sowiezo geen zak meer om je ! Lieze , ik heb iets voor jou. Ik gaf haar dynamiet en een aansteker. Ze schrok. "Wa..wa..?" Dit ga je aansteken als Schillebeeckx probeert te ontsnappen en jullie krijgen 1week geen eten , alleen drinken. Dta zal jullie leren. En Schillebeekcx , ik ben vanaf nu HoofdInspecteur Van Lei. "WAT?!" Riep ze uit.

Lieze's Pov.

Het liefts gafik hem een schop op zijn been. Maar Maarten dat kan toch niet , denk logisch na. " Ahnee?" Hoe te fk kan jij HoofdInspecteur worden als je er NIETS van kent? " haha je vergist je , ik kan er alles van" Ik zag hoe Tineke rechtstond en naar Maarten liep. "Aha Schillebeeckx , ga uit de weg , kheb al nachtmerries genoeg. Maar ze bleef staan. Maarten gaf haar een slag , maar dat kon haar blijkbaar nieks schelen. "uit de weg !!" Ik trok Tineke naar me toe. Doe wat hij vraagt , anders ga je veel pijn lijden.

De BuurtPolitie -Hopen of Dromen?-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu