Hoofdstuk 9

1.3K 47 4
                                    

4 Hoofdstukken op een dag , Doen we goed ! :)

Floors Pov.

Na dat Eric zijn verhaal heeft gedaan , zit ik zelf te wenen."Oh Floor , ik weet echt niet wak ik moet doen .." Kijk Eric , Ik heb een tip. Morgen is het weekend , dus rust eens goed uit. En zondag ga ik jou , Veli , Koen , Patrick en De chef uitnodigen bij mij thuis en dan ga ik de chef met zijn neus op de feiten drukken. Is dat een goed idee? Maar ik zou willen dat je naar het ziekenhuis belt en vraagt of ze daar zijn. Is dat goed?Eric begint te glimlachen door zijn tranen en bevestigd. De avond valt en nadat ik iedereen een uitnodiging gaf , en ze allemaal bevestigden , ging ik naar huis.

Maartens Pov.

Ik lachte duivels en keek tineke aan. Aha ons allerliefste tineke ! Wat een toeval dat jij juist naar mijn cafe moest komen met jou collega ! "Laat ons vrij !!" roepte tineke kwaad en haar collega susste haar. Ik liep naar Tineke en gaf haar een schop op haar scheenbeen. Ze schreeuwde het uit van de pijn. "Aaaargh Maarten alstublieft ik kon daar toch nieks aandoen ?" Ahnee ? Door jou ben ik mijn job kwijt. Ik vond dit het een uitgerekend moment om jullie opteroepen. " Dus u had dit allemaal gepland ?" Vroeg haar collega bang. Ja indd. Maar wees gerust , jij bent zeker voor oudejaar thuis. Maar voor jou Tineke , weet ik het niet zeker.. . Ik riep mijn dochters.

Lieze's pov.

Aaah Gadver ! We moeten weer naar maarten . 

Ik zie mijn zus weereens huilen. Ik ga naast haar zitten en fluister :'Alles komt goed Elien.'.Mijn zus is intussen 5 jaar en ik 14 en wij zijn al 3 jaar vermist/ontvoerd. Ik hoop echt dat elk moment er een politie agent komt en hem inrekend. "Lieze en Elien nu komen !!" Ik pak mijn zus op en ging naar beneden.

De BuurtPolitie -Hopen of Dromen?-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu