Hoofdstuk 4

1.6K 51 4
                                    

Tineke's pov.

Toen we halverwege waren, ging de dispatch weer af."Flash Flash Flashvooralfa 210". Alfa 201 luistert , over." Begeef jullie asap naar dat cafe, het loopt volledig uit de hand , we hebben aleen extra ploeg gestuurd over." Oke wij begeven ons asap  naar het cafe over. "Wat gaan we aantrefen.." zei brigitte met een banggezicht. Ik hoop echt niks ergs ! eenmaal daar aangekomen hoorden we de mensen al gillen en vechten. Brigitte doe jij de achterkant ? "oke!" Wehouden contact. Dat was hetlaatste wat ik brigitte hoorde zeggen. Ik ging binnen en in een fractie van een seconde was ik omsingelt  door allemaal mensen , ze zaten allemaal te roepen naar mij. "Politie agente ropt op , want anders ga je eraan!" Ik trok me er niks van aan en riep : 'ALLEMAAL ZWIJGEN EN PRAAT ALLEMAAL 1VOOR 1! Oef , daar zag ik brigitte eindelijk, ze was bezig met in haar walkie talkie te praten.. Ze keek angstig naar mij en deed teken dat ik opzij moest gaan.Eerst snaptte ik niet goed wat ze bedoelde dus deed ik maar niks. Opeens werd het zwart voor mijn ogen en voel hoe ik op de grond val.

                                                                                                                                   5 Minuten eerder :

Rolands POV.

Ik was ietwat ongerust omdat ze nogallang wegblijven. LunchPauze. Eindelijk. "Koeeennn  ?" Jaaaa? hoor ik van ver. "Komje effjes bij de disptach zitten ?!" Ja hoor ben er direct ! Aha Eric stond er ook bij. Hoe meer zielen hoe meer vreugd he Koen;).

Eric's POV.

Toen roland weg was ging de dispatch af . " FlashFlashFlash , snel meer ploegen , tineke is volledig omsingelt en achter haar staan ze met 2knuppels". Koen keek opeens zeer woedend en riep in de walkie-talkie " Brigitte hou u rustig en hou tinneke in veiligheid! we komen eraan."

                                                                                                                  

De BuurtPolitie -Hopen of Dromen?-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu