Hoofdstuk 39

1K 35 1
                                    

Brigitte's Pov.

Ik besloot om op te staan en ging direct naar beneden. Daar angekomen zag ik een briefje liggen en 2 pasjes voor iets. Ik was nieuwschierig. Maar ik kon het niet maken om het te pakken. Dat is privé , miss is het voor Koen en Tineke. Ik liep weg maar ik kon het niet laten. Ik pakte de pasjes en het briefje.

Heyy Meiden! jullie zien 2 pasjes liggen. De verassing vind je op de pasjes. Have funn ! Oja , voor ik het vergeet , jullie moeten om 7uur hier terug zijn. Jullie vinden op de tafel 2 kleedjes. 1tje voor Tineke en voor Brigitte. Doe deze aan als jullie terug zijn. X Koen en Eric

Intussen was Tineke erbij komen staan. Ze greep direct naar de pasjes en keek erop. Ze leesde het voor , duidelijk opgewonden. "VIP pasjes voor de Sauna in dilbeek !"."Omg meenje dit?" vroeg ik blij."Jjajaja kijk maar zelf" en ze stak de pasjes in mijn handen." Brigitte , als we om 7uur terug moeten zijn voor die kleedjes aantedoen, is het best dat we nu onmiddellijk vertrekken!". "Jaaaa !" zei ik en we gingen ons kleden en onze tassen maken. Ik keek op mijn horloge. 10u15. "Ready ?" Riep tineke vanuit de keuken."Jaaaa"Riep ik terug. We stapten naar buiten en vertrokken.

Eric's Pov.

Toen Koen er was , begonnen we ons plan te vertellen. "Dus koen , vanavond ben ik van plan om aan Brigitte verkering te  vragen. Doe jij het zelfde voor tineke ? Vroeg ik bang. Ja ik was bang , anders was heel deze planning voor nieks geweest. "Tuurlijk ! Maar vindt de chef.." Hij kon zijn zin niet afzeggen want de chef onderbrak hem. "Koen, tuurlijk mag dat. Ik kan jouw gevoelens niet verbieden en ook die niet van Eric. Ik hoop oor jullie beiden dat ze ja zeggen !". "Wij hopen dat ook!" riepen de anderen in koor. Ik en Koen glimlachten. "Allee mannekes , dan gaan we eens beginnen he!" zei de chef vastberaden en hij klapte in zijn handen. We bleven staan om de chef een toer te lappen. "Alleee mannekes komaan!" riep hij al lachend."of anders om middernacht geen feestje!" we zuchte en begonnen eraan.

De BuurtPolitie -Hopen of Dromen?-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu