Brigittes Pov.
"Chef . wat doet u nu ?"! Riep Floor "We spelen een spel vanavond!" Grinnikte de chef. De mannen kwamen erbij staan. "En welk spel chef?" Vroeg ik. "Stoelendans!". "okeee"! Riep Eric. Iedereen pakte een stoel en zette ze in een cirkel. "Oke mannekes , jullie kennen het principe eh". We knikten bevestigend. "Start!" riep de chef. Na een tijdje bleven alleen Tineke en Floor over. "Allee Floorke en Tineke , Wie verliest doet een opdracht. Wij zullen die wel kiezen" Zei Koen. Gingen in dicht bij elkaar staan. Behalve Floor en Tineke. "We hebben het!" Riep Eric. "3...2...1....Start!" en de muziek begon te spelen. De muziek stopte. Tineke en Floor zaten op elk een helft op de stoel. Ze deden een potje duwen. Ik schoot in de lach. En na 3minuutjes lag Tineke af de stoel.
Tinekes Pov.
"Allez Tineke , doet u opdracht maar" zei floor lachend. Ik probeerde me serieus te houden. Ik fronste mijn ogen. Koen hielp me opstaan en pakte me op. Hij gaf me een kus. "Ouhhhhh" hoorden we achter ons. Koen zette me neer en zette me op.de stoel. "Tineke , Straks na middernacht ga jij de macarena dansen. Op straat. " zei Velimir serieus. Ik plante mijn hoofd in mijn armen en begon te lachen."Doe is normaal!" riep ik lachend. Ik zette me recht en stond recht. Ik keek op mijn gsm. 23.45."Nog een kwartier!" Riep ik en de muziek ging weer aan. I'm a Albatroaz speelde. Mijn lievelingslied! Ik zette de discolichtjes aan en ging naar de dansvloer et de meisjes, waar ik mijn dansen hernam.
Wow , 10K reads !
JE LEEST
De BuurtPolitie -Hopen of Dromen?-
FanfictionHey! Dit is mijn eerste fanfictie en zeker niet de laatste ! :). Dit verhaal gaat om Tineke en Koen en ook gaat het in het algemeen rond heel de ploeg.Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden !