HoofdStuk 19.

1.1K 40 3
                                    

                      

Erics Pov.

ik zat bij Brigitte in het ziekenhuis als de telefoon ging. Ik keek naar het scherm en zag dat het Koen was. Hey Koen ! "Yo eric , hoe is het met Brigitte?" Slecht.. Ze ligt in coma omdat ze onderkoeld was en een zeer zware voedselvergifteging. "Oei ! " En hoe is het met dat meiske ? " Zij is volledig in orde en ze is ook al terug bij de ouders. Maar nog altijd geen spoor van Tineke !" Ik hoorde dat hij begon te huilen. Koen , we vinden haar zeker ! We hebben een top team en voor oudjaar is ze thuis , geloof me! "Khoop het .. maar eric , kun je komen om dat verhoor te doen ?" Ik ga eens vragen of  ik kan gaan , ik laat je iets weten ! "Oke daag!" Doei en ik legde af.

Ik ging op de gang en zag de dokter lopen. Dokter ? "Ja ?" Moet ik bij Brigitte blijven of mag ik eff weg? " Gaat u maar eff weg , ze is in goeie handen !" Oke , tot de volgende !. Ik gaf Brigitte een kus op haar voorhoofd en pakte mijm gsm.

Hey Koen , ik kom zo naar het bureau . ben er binnen 10 minuutjes . Eric

Ik kreeg al direct een antwoord.

Oke is goed !  Koen.

ik ging naar de auto en starte de auto en reed weg

                      het verhoor.

Koens Pov

Toen ik en eric in de verhoorkamer zaten , kwam roland Maarten brengen. ik gebaarde danku. Eric ging typen dus gaf ik de pc. Aha den Maarten.  "Spreek niet tegen mij." Oke ik ga met de deur in huis vallen. Waar zijn Tineke en Lieze ?! ik hoopte op een antwoord die ik miss nooit ging krijgen.

Ik klopte op de tafel en herhaalde  het nogmaals. "Ze zijn ergens , nu goed?" Ik draaide met mijn ogen. Oke , en waarom geef je Brigitte vervallen eten een elien dan niet ? Aleja , kpeis daje geen logica ebt. " Dat eten was niet vervallen!" En hij stond recht.

Heyy.

Ik had nog zin om te updaten :D

De BuurtPolitie -Hopen of Dromen?-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu