Гласове се разнасяха наляво - надясно, а стъпките не оставаха по - назад от това да бъдат чути и те. Нищо ново от поредното пълно училище, в междучасие.
Някои бързаха, за да си вземат нещо за хапване, втори отиваха навън в двора, а трети просто седяха и гледаха в една точка.Чонгкук бе един от последния вид. Седеше и гледаше в своята тетрадка без да забелязва, че около него животът продължаваше да върви.
Момчето бе потънало в дълбоки мисли и се чудеше, дали нещата вървяха, както тряба. Или може би бе правилно да поеме по друга посока?
Обаче, бе прекъснат от две ръце, които закриха очите му.
- Мм, кой ли притежава тези ръчички. - засмя се. - Кажи, Техьонги?
Из стаята се разнесе сладкия смях на момчето с русите коси.
- Защо просто си седиш? Трябваше да дойдеш с мен и Текун, можехме заедно да се разходим и да убием времето от междучасието.
- Не ми беше до това. - усмихна се леко момчето с черните коси.
- Какво ти е? Изглеждаше доста замислен и някак тъжен. Станало ли е нещо? - попита притеснено Ким.- Не, просто понякога се замислям за неща, които съм направил и дали са правилни...,а и за бъдещето. Съвсем скоро всичко това ще свърши. И после, какво ще стане?
Техьонг зае мястото до другото момче, нежно постави главата си на рамото му и заговори.
- Ще започнем нова част от нашия живот. Ще се опитаме да изпълним мечтите си и да създадем свой собствен живот. - усмихна се. - И ще направим всичко това заедно.
- Сигурен ли си, че ще успеем? Ами, ако не можем да сме заедно до край? - въздъхна.
- За всичко си има начини.
- Толкова си уверен. - засмя се леко.
- А, ти защо не си? Трабва да си. - повдигна вежда Те.
Изведнъж в стаята се разнесоха още едни стъпки.
- Прекъсвам ли нещо? - попита Текун.
Ким се изправи от мястото си, отивайки до момчето със сивите коси и целуна нежно бузата му.
- Не скъпи. Ние просто си говорехме за нещо важничко. Това е.
- Аха, дано наистина да е така. - Чонг гледаше с леко ядосана физиономия.
- Какво има? Не ми ли вярваш? - попита притеснено блондинът.
- На теб ти вярвам. - кимна с глава.
- Добре... - преглътна притеснено. - Аз ще отида до тоалетна.
В стаята останаха само Чонкук и Текун. В началото момчетата просто се гледаха, а тишината се разхождаше около тях. Докато...
- Не ми харесва, как гледаш гаджето ми и факта, че си позволяваш да си толкова близо до него.
Кук го погледна объркано и се изправи от мястото си.
- Виж, приятел. Нямям нищо против теб, но не искам да ми казваш, как да се държа с Техьонг, той е най - добрият ми приятел и е всичко за мен. Аз съм най - близкият му човек, както и той на мен. Знам много повече за него, отколкото ти ще знаеш някой ден. Затова си знай мястото.
Чонг го гледаше с напиращ гняв в очите си.
- Ще видим, дали това ще остане така за дълго. - закани се и излезе от стаята.
Чонгкук се върна на мястото си и въздъхна.
- По дяволите! Защо трябва да е толкова трудно?
VOCÊ ESTÁ LENDO
You are my "what if..." [j.jk+k.th] [✔️]
DiversosДа вземеш решение относно нещо наистина важно в живота е тежко, но по - тежко е, когато се окаже, че си направил грешния избор. #1 in bxb - 29.07.2020 #1 in bl - 29.07.2020 #1 in choice - 29.07.2020