Вечерта продължаваше да си тече, небето бе все така тъмно, а звездиците не спираха да блещукат.
След случката на бала, двете момчета седяха на пейка в парка, докато Чонгкук бавно започваше да се съвзема от алкохола. Чернокоското лежеше в скута на Техьонг, който пък си играеше с косата му.
- Знаеш ли, Куки?
- Знам ли? - измрънка Кук, докато държеше очите си все така затворени.
- Искам по - бързо да заживеем заедно, далеч от този град и хората, които не ни оцениха правилно.
- Те, това скоро ще стане, не се тревожи. Още малко. - отвори окото си. - Ами вашите, те няма ли да ти липсват? - попита.
- Да, но...искам да започна нов живот и начисто. - обясни и погледна към едната ръка на Кук, като реши да я хване, заигравайки се с пръстите му. - Имам чувството, че с теб...ще ми е най - спокойно...,защо само ти ме разбираш?
- Само аз ли? - повдигна вежда.
- Не се прави, че не го знаеш. Кой всеки път ме утешава, като плача и знае, какво да ми каже?
- Майка ти? - опита да отговори.
- Ти глупако. Точно ти. - наведе се и нежно целуна едната му буза, а Кук гледаше шокирано. - Наистина се радвам, че си част от живота ми...и понякога не съжалявам, че онази вечер ти се отдадох.- Понякога...Те...това... - момчето се изправи в седнало положение, докато гледаше в краката си. - Това значи, че има случаи, в които съжаляваш ли?
- Просто...нали знаеш, как доста хора мечтаят първият им път да е с голямата им любов...донякъде за това се натъжавам. - обясни. - Вярно е, че като бяхме малки се шегувахме, че ще се омъжим един за друг, ако станеш по - висок, но това бяха детски приказки. - засмя се.
Но Чонгкук мълчеше и гледаше надолу, докато хапеше долната си устна.
Ким спря за момент, поглеждайки към своя приятел.
- Не ми казвай, че си мислел, че това което сме си казали е било вярно.
Чон насила се усмихна, а след това се засмя леко.
- Не разбира се, не съм толкова глупав. - махна с ръка. - Просто се замислих, това е.
- За какво се замисли? - сръчна го в ръката.
- За това, колко безгрижни момчета бяхме и как все повече и повече, ще имаме грижи на главите си.
Те кимна с глава.
- Да, прав си. Колкото повече растем, все повече грижи ще имаме. - въздъхна. - Понякога искам да се върнем към времето, в което само си играехме с играчки и се гонехме в задния двор.
- Да и аз. - чернокоското погледна към часовника на ръката си. - Обаче, ще е добре да се прибираме. Доста е късно.
- Така е, хайде.
***
През цялото време шофираше Техьонг и щом стигнаха дома на Чон, паркира колата и слезе.
- Не се притеснявай, бързо ще стигна до нас и ще ти пиша щом вече съм си в леглото.
- Добре ще чакам. - двете момчета се прегърнахаа, след това си помахаха за довиждане.
Кук отключи външната врата на дома си и бе посрещнат от родителите си, които го изненадаха с това, че не спяха по това време на вечерта. - Мамо, татко, защо не спите?- Скъпи, трябва да поговорим. - започна майка му.
- Какво се е случило?
VOCÊ ESTÁ LENDO
You are my "what if..." [j.jk+k.th] [✔️]
DiversosДа вземеш решение относно нещо наистина важно в живота е тежко, но по - тежко е, когато се окаже, че си направил грешния избор. #1 in bxb - 29.07.2020 #1 in bl - 29.07.2020 #1 in choice - 29.07.2020