᯽ᨘ14‛᩠⋆

411 69 4
                                    

Слънцето грееше силно и огряваше всичко наоколо. Хората се разхождаха по горещия асфалт, докато се чудеха, с какво да си повеят.

Бе едва началото на май месец, но си бе сравнително горещо. Имаше хора, които до толкова не издържаха на топлината на слънцето или на лъчите му, че се разхождаха с чадъри.

В този ден, нашите главни герои бяха преценили да излязат и да изпият по един студен шейк. Бяха заели маса в любимото си заведение, а пред тях бяха поставени големи чаши в които бе въпросната им напитка. Техьонг си бе поръчал ягодов, докато Кук бе предпочел шоколадов.

- Толкова е хубаво да излезем заедно, само двамата. - усмихна се Те, като хвана ръката на другото момче. - Откакто сме във връзки ни е малко трудно да сме сами.

- Да, така е. Честно казано, не ми харесва много. Ще е добре да имаме време и за двете връзки. - отвърна леко тъжно.

- Така е. И аз бих искал същото. - отпи от шейка си. - Липсва ми времето, в което се събирахме у вас или у нас и гледахме звездите.

- Може да го направим тази вечер. - предложи му. - Стига да искаш.

- Шегуваш ли се? Не бих пропуснал. - закима весело момчето с русите коси.

- Между другото, как са нещата с Текун? - Чон го погледна за миг. - Все пак, ако ви видя заедно се старая да не преча, а искам да знам, дали се държи достатъчно добре с теб.

- Да, той е наистина мил и нежен с мен. Винаги се интересува от това как съм и го караме бавно. - обясни, а след това погледна към ръцете си, като въздъхна. - Куки...сигурен ли си, че наистина не сте избързали с Хюна?

- Как така? - повдигна вежда и го гледаше леко объркано.

- Имам предвид, вашата връзка е все още в началото. Не стана ли всичко много бързо? - прехапа долната си устна леко нервно.

- Не мисля така. Все пак и двамата го искахме. - отвърна Кук. - Просто бяхме сами, атмосферата беше приятна и го почувствахме за правилно. - усмихна се леко.

- Разбирам. Просто се притеснявам, че...след като е станало всичко това, вашата връзка ще се гради главно на сексуален контакт...

- Не, всичко е наред. Засега няма такива неща.

- Радвам се, защото все пак не е сигурно, дали тя не е от тези...,които се хващат с човек за единия секс и след това го оставят.

- Техьонг, говорим за моята приятелка. - погледна го в очите с не особено доволно изражение. - Мисля, че ако нещо такова се случи и сам ще се сетя да прекратя нещата.

- Извинявай...,а все пак говорили ли сте за това, какво ще правите след като завършим?

- Говорихме. Каза, че ако връзката ни продължи и след като завършим официално...ще е най - добре да се разделим. И двамата ще поемем в различни посоки...,а тя не харесва връзки от разстояние. Не може да вярва напълно на човек, ако той не е около нея. - обясни и се подпря на масата, като след това отпи от шейка си.

- Това е малко глупаво. Все пак, щом си с някого, не трябва ли да му имаш поне капка доверие? - засмя се леко.

- И аз това й казах, но тя си знае. - мина с ръка през косата си. - Ами, вие с Текун говорили ли сте?

- Все още не. Просто не излизаме от толкова време заедно и не е сигурно, какво ще стане в самия край. - усмихна се леко.

- Ако случайно, връзката ви продължи и повече, се надявам той да няма проблем с връзка от разстояние. Ще е хубаво да имаш някой до себе си, дори и да не е тялом.

- Благодаря ти. - изправи се и го прегърна.

- Радвам се, че си до мен и толкова ме подкрепяш. Много те обичам, Куки.

- Да...и аз те обичам. - прегърна го, като нежно загали гърба му.

Но това "обичам те", бе по - различно и голямо от това, което излезе от устните на Техьонг.

You are my "what if..." [j.jk+k.th] [✔️]Onde histórias criam vida. Descubra agora