Нов ден се бе задал на хоризонта. Хората вече бяха станали и се бяха приготвили за своя ден, пълен с какво ли не.
- Хайде, миличка, не трябва да караме, чичо Юнги да чака. - усмихна се нежно Те, като хвана ръката на дъщеря си, която не спираше да скача по улицата.
- Дубле деее. - малката се успокои за малко и започна да върви до своя родител, като се оглеждаше.
- Какво толкова оглеждаш, миличка? - попита Техьонг.
- Магазините...изглеждат интересно. - усмихна се малката.
Изведнъж иззад нея някой я хвана и я взе на ръце, завъртя я, а малката започна да се смее.- Чичо Юнгии!
- Здравей, малко цветенце. Как я караш?
- Юнги, извинявай, ако сме те накарали да чакаш, Че Ян се спираше на всеки магазин.
- Няма проблем, знам какво е детското любопитство. - засмя се. - Иначе, нека седнем и да поговорим за момент.
Момчетата седнаха на кафене, където имаше площадка, за да може и Че Ян да си играе.
- Вчера си се чул с Чонгкук? - попита и повдигна вежда.
- Да, чухме се. - въздъхна Те. - И през цялото време сърцето ми биеше толкова силно...и когато приключихме...се разплаках. Много ми липсва Юнги.
- Знам, приятел. - хвана ръката му, за да го успокои поне малко. - Но, наистина трабва да му кажеш за Че Ян...тя расте и има нужда от баща до себе си.
- Но, ако му кажа...той ще се откаже от мечтите си... - погледна надолу. - Не мога да му го причиня. Знам, колко искаше да стане адвокат.
- Техьонг...вече имаш затруднения с парите...и с грижите към Че Ян...трябва ти помощ от Чонгкук.
- Нека сменим темата, Юнги.
- Те...
- Какво става с Хосок?
Синекоското погледна надолу.
- Какво искаш да става?
- Нали му призна...е?
- Не може да реши, дали иска да е с мен или да продължи да бъде с гаджето си Джимин.
За какво точно говореха?
Хосок бе във връзка с този Джимин от около две години, но в същото време спеше и със своя съквартирант Юнги. Работата беше там, че Юн имаше чувства към Чонг и сега му бе признал.
- Тоест?
- Харесва и двама ни и не иска да ни остави...иска да е с мен и с него...
- Така не е правилно...ти добре ли си? - попита и го погледна.
- Да, защо да не съм? Няма да се съсипвам, заради един човек.
- Да, но ти живееш с него? Не те ли боли? Особено, като го виждаш всеки ден?
- Може да ме боли, но болката с времето ще изчезне. Няма, как. В живота има и такива неща, но ще се преживее, без значение каква връзка имам с Хосок. - повдигна рамене.
- Мислиш ли, че ще стане така?
- Да, в живота човек трябва да е силен, а не само да се самосъжалява. - отвърна. - И да направи всичко възможно за един по - хубав живот за самия себе си.
Тези думи накараха Ким да се замисли и да захапе долната си устна, докато гледаше надолу.
Знаеше, че Юнги бе прав...,но просто не можеше да причини това на Чонгкук...и смяташе действията си за правилни...,но дали наистина бяха такива?
VOCÊ ESTÁ LENDO
You are my "what if..." [j.jk+k.th] [✔️]
DiversosДа вземеш решение относно нещо наистина важно в живота е тежко, но по - тежко е, когато се окаже, че си направил грешния избор. #1 in bxb - 29.07.2020 #1 in bl - 29.07.2020 #1 in choice - 29.07.2020