Чонгкук вървеше доста бързо, докато все още си личеше, че бе ядосан, заради случилото се и премълчаването от страна на Техьонг.
- Чонгкук, моля те...ходи малко по - бавно... - помоли Те.
- Няма да стане. Кой знае, колко е изплашена...аз...,дори и името й не научих от бързане.
- Че Ян...
- Моля? - спря и погледна към Техьонг.
- Кръстих я Че Ян... - погледна го. - Исках да й дам и твоята фамилия, но не сметнах за правилно, затова само написах името ти в акта й за раждане. - изтри сълзите си. - Чонгкук, прости ми...наистина си мислих, че ако те оставя да осъществиш мечтата си ще си щастлив.
- Техьонг...да бях щастлив, че учех това, което най - много харесвах, но...никога не бях достатъчно щастлив, защото ти....беше далеч от мен. - въздъхна. - След смъртта на леля, се чудех дали няма да е по - добре да прекратя и да те потърся...,но знаех, че ще си разочарован от мен. - гледаше надолу.
- Никога не би ме разочаровал. - приближи се повече и го прегърна. - Ако знаеш, колко трудно ми бе без теб...
- И на мен. Не можех да спра да мисля за теб. Събуждах се с мисъл за теб и заспивах с такава. - прегърна го силно. - Повече без тайни и прибързани решения.
- Обещавам.
- Сега да си върнем детето.
***
Когато стигнаха сградата, видяха едно семейство, което говореше с директорката на сиропиталището и до нея седеше Че Ян.
- Че Ян! - извика силно Техьонг.
- Мамо! - малката се разплака и изтича към своя родител, прегръщайки го силно. - Моля те, заведи ме пак у дома.
- Ще го направя, миличка.
- Какво става тук? - попита директорката.
- Ще си взема дъщерята обратно. - каза Техьонг, като взе момиченцето си на ръце.
- А, тъкмо обсъждахме с това семейство, кога да дойдат за документите. Дъщеря Ви доста бързо щеше да си намери семейство...,но явно ще се върне при своето истинско. - усмихна се нежно жената. - Което мисля, че ще е много по - добре за нея.
- Точно така. - Те отиде и взе багажа й, а след това тримата заедно тръгнаха по обратния път.
VOCÊ ESTÁ LENDO
You are my "what if..." [j.jk+k.th] [✔️]
DiversosДа вземеш решение относно нещо наистина важно в живота е тежко, но по - тежко е, когато се окаже, че си направил грешния избор. #1 in bxb - 29.07.2020 #1 in bl - 29.07.2020 #1 in choice - 29.07.2020