اولآ قبل ما تبدو قرايه اسفه جدا جدا ع التأخير بس... كانت ظروفي ما ساعدنيش اني نزل سوري ..
اسفه متابعيني.. ♥😢😢
البارت السادس والعشرون💙😍
روايه/مجنونه ومجننتهم🙈💙🔥
للكاتبه/اسيل محمد..
عند. اسيا...
رن جرس.... المدرسه يعلن. عن. بدء. اول.. حصه. في الدوام.. وكانت. حصه استاذ زكريا...استاذ زكريا: من البنات.. الي طالبات.. من الاداره تأجيل الامتحان...
رفعن ايديهن.. خمس.. بنات..
استاذ زكريا بحت.. فيا..
انا هزيت راسي.. بمعنى شن في..؟
استاذ. زكريا: اسيا مش عيب انك. تعترفي بشي دايرتيه... وتكوني قد موقفك زي زميلاتك..
اسيا: وانا شن درت. عشان نعترف يا استاذ.. . الكل عارفني.. مستحيل ندير شي. وانا مش قده..
استاذ زكريا؛ يعني انتي ما طلبتيش من الاداره.. يأجلولك. الامتحان عشان كان عندك مناسبه امس..؟
اسيا.. ببرود: لا.. وكان.. طلبت.. كان رفعت يدي مع زميلاتي.. بس انا ما طلبتش.. واصلا كان بنطلب.. راهو طلبت منك انت ليش اللف والدوران.. نعدي للأدراه.. وقصه. طويله..
استاذ زكريا بحتت فياا.بشك.: يعني.. انتي..
قاطعاته بنت: انا يا استاذ الي قلت عندي مناسبه.. للادراه.. اسيا ما عدتش معانا...
اسيا.. قمعزت.. وهي تبحت في البنت... وبعدين بحتت في استاذ زكريا...
استاذ زكريا: اسف..
قاطعاته اسياولا تسكت استاذ.. بس. ما تأسفش انا الي مفروض نتأسف منك. على التصرف الي بدر مني اول ما خشيت.. للمدرسه بس ما كنتش.. مدركه لتصرفاتي..
استاذ زكريا ابتسم. على اخلاق. اسيا.... الي ما شافش. بنت زيها.. في الذوق والاسلوب.. والتعامل.. والاهم.. في الادب والاحترام..: لا عادي.. كل حد يجيه يوم يكون مضغوط فيه...
وبعدين برم على البنات: وليشما جيتني انا.. وطلبتن مني. انا عمري رفضتلك طلب.
البنات هزن روسهن بمعنى لا...
استاذ زكريا: باهي ليش. تدخلن الاداره في الموضوع.. كان طلبتن مني واللهي ما نردكن.. ونقدر ظروفكن.. وانا بعد قررت نديرلكن امتحان.. طلبت منكن انتن.. تحدد اليوم وانتن حددتنا من عندكن.. صح والا لالا..
.
الفصل كله. ما عدا اسيا.. وسناء.ونمارق. الي يوتن في ورقه الامتحان.. ومش فاضيات 😂😂😅استاذ. زكريا رد بحت في اسيا لقاها.. توتي في ورقه الامتحان...: اسيا شن ديري...
اسيا: نكتب في اسمي... عشان تكون الورقه واتيه..
أنت تقرأ
مجنونه ومجننتهم🤍
Genel Kurguروايهه تتكلم علي بنت عايشه حياتها في غنى ورخاء. عائلتها عيله كبيره ومعروفه وليها وزنها في البلاد حياتها حلوه وهاديه علاقتها بجدها علاقه قويه.. روايه تتكلم علي الصحبه الحقيقيه... وتتكلم.. العيله وترابطها علي الصبر والايمان وه تصير اشياء واجد..تغير...