حرف های MYKL درمورد زین

132 45 6
                                    

از وقتی كه ما زین رو ملاقات كردیم میدونستیم زین میتونه تمام راه رو برای یك سولو ارتیست شدن بره. اون یه سوپر استاره و ما به عنوان یه تهیه كننده همیشه دنبال اون و افرادی مثل اونیم ، پیدا كردن كسی با استعداد اون كار سختیه و استعداد اون نایابه. این برای نویسنده ها و تهیه كننده ها سخته كه چیزی كه زین داره رو پیدا كنند. از وقتی ما اونو ملاقات كردیم ، هردومون میدونستیم كه ما میتونیم یه كار باور نكردنی انجام بدیم.

زین یه خیالاتی واسه موزیكی كه میخواست درست كنه داشت. این كامال مشخص بود ، تقریبا توی همون دقیقه اولی كه ما زین رو مالقات كردیم ، موزیكایی كه اون گوش میداد و باهاشون بزرگ میشد دقیقا چیزی بود كه مارو تحت تاثیر قرار میداد - ار اند بی، هیپ هاپ، پرنس، مایكل جكسون - اهنگایی كه ما همچنان گوش میدادیم و دوستشون داشتیم. ولی هیچ محدودیتی نبود. وقتى كه زمان ساختن موزیك میرسه زین خیلی باهاش وفق پیدا نمیكنه. این خیلی خالقانه بود و همه ی ما با نحوه ای كه كار میكردیم مشكلی نداشتیم. همه چیز واضح و پرمعنی بود.
وقتی ما زین رو واسه ی اولین بار ملاقات كردیم، نمیدونستیم قراره همچین اتفاقی بیوفته. ما میدونستیم اون یه ستاره بود، ولی نمیدونستیم كه اون فوق العاده با استعداده. ما جنبه خالق اون و كاری كه میتونست توی استودیو انجام بده رو ندیده بودیم. ولی وقتی فهمیدیمش ، این واقعا مغزمونو تركوند(انقد خفن بوده) زین یه هنرمند خالقه. اون زندگی میكنه تا معنی پیدا كنه ، هرجایی كه اون الان هست، فقط داره اینارو انجام میده : نوشتن،ضبط كردن،خلق كردن یكسری چیز ها.
اون دوست داره از مرزهای ممكن بگذره و كارهایی رو بكنه كه هیچكس فكرش رو هم نمیكنه. عینا هیچ محدویتی برای چیزی كه اون میخواد بهش برسه نیست.
ما میدونستیم اون خوشحاله كه داره اهنگ میسازه ولی نمیدونستیم چقدر خوشحاله تا اینكه اونو بعد از انتشار البوم مایند اف ماین فهمیدیم. بعد از اینكه البوم بیرون اومد من و مایك به ال ای رفتیم تا باهاش وقت بگذرونیم. اون آلبوم شماره یك شده بود و زین خوشحال بود.
من بهش گفتم : "داداش،تو خیلی خوشحال بنظر میای."
و اون شروع كرد به خندیدن.
اون گفت : "هستم. این فقط رویای منه..."

********************************
ببینید چه زود زود آپ میکنم شماعم تند تند ووت بدین-_-❤

عاو راسی چطوری سین های بوکمو ببرم بالا؟
کسی اطلاعاتی چیزه داره پلیز بگه :)

{ 𝒁𝑨𝒀𝑵 𝑩𝑶𝑶𝑲 }Where stories live. Discover now