من در مورد وان دایركشن شنیده بودم ، ولی لزوما پی گیرشون نبودم ، پس مطمئن شدم قبل از اینكه زینو ببینم به چنتا از آهنگاشون گوش بدم. ولی وقتی اهنگی كه زین با XYZ و MYKL ساخته بودن رو شنیدم عاشقش شدم و میگفتم 'اوه واو این دیوونه كنندست'. من قطعا سوپرایز شده بودم. تن صداش واقعا بی نظیره و این چیزیه كه من وقتی میخوام تصمیم بگیرم كه با یه خواننده-نویسنده كار كنم درنظر میگیرم.
زین یه هنرمند واقعیه. اون دید خوبی داره و تقریبا میدونه میخواد چیكار كنه. و اینكه اون خیلی خالقه ، اون همیشه داره نقاشی میكنه ، یه چیزایی میكشه یا مینویسه ، اون هر لحظشو مطالعه میكنه ، و اینو میشه توی لیریكس هاش دید.(یعنی با این كارا خالقیتشو افزایش داده و توی متن اهنگاش به كار برده). زین همیشه اون قسمت از مغزشو به كار میندازه و من خیلی هیجان زدم كه ببینم اخرش اون به كجا میرسه. این برای زین فقط یه شروعه. حالا كه اون داره شروع میكنه ، من میتونم حدس بزنم اون چند سال بعد به كجا میرسه.
ما توی مكانمون نوشتن اهنگو به خوبی انجام دادیم. معموال یه آهنگ با بحث كردن شروع میشه و بعد اون مارو به سمت یه ایده میكشونه ، از اونجا زین متن اهنگاشو مینویسه كه از تجربیات شخصی خودش ریشه میگیره مثل چیزایی كه شاید اون همون لحظه براش اتفاق افتاده بود یا چیزا و اتفاقایی كه قبال باهاش زندگی میكرده. اون همچنین از من كه تجهیزات ضبط دستی داشتم هم الهام گرفته بود. وقتی كه زین اونو فهمید خیلی هیجان زده شد. اون واقعا نمیخواست كار استودیوییش به یه فرمول تبدیل بشه(همش تو استودیو باشه). زین اونو قبلا تجربه كرده بود وقتی با وان دایركشن بود ، اونجا اون مجبور بود مواقع خاصی توی استودیوها باشه و بقیه بهش میگفتن كه چجوری و چیو بخونه. ما میخواستیم این فرصتو داشته باشیم كه هرچقدر میتونیم بیرون استودیو آهنگارو ضبط كنیم.
من فكر میكنم ما باهم صمیمی شدیم چون من اون و دیدگاهشو میفهمیدم و درک میكردم. این چیزیه كه من با هر آرتیستی كه كار میكنم سعی میكنم انجامش بدم. فكر میكنم همون لحظه ای كه اون روی موضوع آلبوم تصمیم گرفت اون بیشتر از چهل تا آهنگ داشت ، كه باید در آخر تصمیم میگرفتیم كدومو توی آلبوم بزاریم كه خیلی سخت بود. ولی اون از نوشتن آهنگ دست نمیكشید. من خیلی مشتاقم ببینم اون به كجا میرسه. من به راحتی میتونم ببینم كه اون چطور ژانرای مختلف موسیقی رو بررسی میكنه تا تا آلبوم های فوق خالقانه بسازه!
زین الان مكان و آزادی اون كار رو داشت. هرچه بیشتر میگذشت از اون كمتر بعنوان 'كسی كه وان دایركشن رو ترک كرد' اسم برده میشد. مردم اونو بعنوان یه خواننده ی سولو توی راه خودش میبینن نه فقط یه خواننده كه یه گروه رو ترک كرده. و این به اون كمك میكرد كه خلاقیت و افكارشو به حداكثر برسونه.